psychoza

1. Data: 2013-08-25 22:43:10

Temat: psychoza
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Myślałem że mam psychozę i większość ludzi by tak powiedziała, a jednak fakty są
inne.
Wiadomo że po narkotykach jak anfetamina pojawiają się psychozy, czasem nawet glosy
się słyszy lub szmer mówiących ludzi, a nikogo w pobliżu nie ma.
I tak wiele lat temu jak spróbowałem anfetaminy, to zacząłem słyszeć w głowie radio
zet.
To było tak realne że nawet reklamy dość dobrze rozumiałem, a żadne radio włączone
nie było, zastanawiałem się rano jak pójdę do szkoły w takim stanie, gdy mi radio w
głowie grało, ale dało radę się przełączyć na skupienie uwagi na zewnątrz.
Myślałem że to objawy psychotyczne po anfetaminie i jak to komuś opowiadałem to
wywoływał ten fakt rozbawienie typu: ale jazda adycje w głowie ci grały, super i to
bez odbiornika, może więcej prochów to mtv by się nawet włączyło.
Jak się okazuje teraz , radio naprawdę mi grało w głowie, bo miałem przez dentystę
włożoną w kanał zębowy długą grubą igłę i zęba zalanego, utwardzonego laserem. To
wypełnienie musiało wtenczas pęknąć i igła odbierała fale radiowe i całe szczęście że
nie radio maryja, bo był pewnie oszalał.
Tak więc jak wam radio zaczyna grać w głowie to nie znaczy że tracicie zmysły, ale
zęby trzeba zbadać , bo wypełnienia mogą odbierać fale radiowe.

2. Data: 2013-08-25 22:48:03

Temat: Re: psychoza
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> Tak więc jak wam radio zaczyna grać w głowie to nie znaczy że tracicie
> zmysły, ale zęby trzeba zbadać , bo wypełnienia mogą odbierać fale
MEGA ROTFL!!!!!!
Super, naprawdę!
:-))))))))))))))))

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

3. Data: 2013-08-25 22:54:47

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-25 22:43, LaL pisze:
> [...]
ale zęby trzeba zbadać , bo wypełnienia mogą odbierać fale radiowe.

schizofrenia jak ta lala

4. Data: 2013-08-25 22:58:22

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-25 22:54, *Izunia* pisze:

> schizofrenia jak ta lala

a radjo ma ryja ci sie na tę igłe nie wdzierało
swojemi falami ? :-D

5. Data: 2013-08-25 23:00:01

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> schizofrenia jak ta lala

Iza- nie jesteś psychiatrą. Ba! Psychiatra nie byłby w stanie postawić
diagnozy na podstawwie takiego opowiadania. Stawiając diagnozą- i to IMO
błędną- możesz kogoś skrzywdzić. Robisz to więc w tym celu czy może nie
zdawałaś sobie z tego sprawy?

6. Data: 2013-08-25 23:08:59

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Przecież to głupie nawet nie rozumie co napisałem, a właśnie napisałem że jak ktoś
..słuszy dziwne odgłosy w głowie, to nie musi oznaczać szaleństwa, ale powinien
najpierw iść do dentysty, bo wypełnienia w zębach fale radiowe mogą odbierać. I o
tym pisałem, by się zanadto nie przejmować bo przyczyny mogą być zębowe.

7. Data: 2013-08-25 23:31:54

Od: *Izunia* <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=aBldnL4fY08

8. Data: 2013-08-25 23:41:53

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.youtube.com/watch?v=aBldnL4fY08

Nawet miły głos masz, trzeba Ci to przyznać

9. Data: 2013-08-26 00:03:28

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Myślisz że to ona tak wydzwania , no to już nawet dentysta nie pomoże, bo takie
urojenia to już napewno nie zęby.

10. Data: 2013-08-26 00:09:04

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LaL" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
>Chiron
>Myślisz że to ona tak wydzwania , no to już nawet dentysta nie pomoże, bo
>takie urojenia to już napewno nie zęby.

Czasem sobie myślę, że Iza chce po prostu pogadać. No wiesz- tak jak ludzie
ze sobą gadają: o czymś i o niczym. Tyle, że chyba trudno Jej zacząć...może
nie wie jak?Albo raczej coś Jej w tym przeszkadza. Tak myślę.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

Znany nam Przewodas będzie w Łodzi na zjeździe rodzimowierców.
Jezus był chory psychicznie.
Czarownice z Salem
Ale jaja:-D
Odpady