Co myślicie o kosmetykach AVON?

1. Data: 2004-07-26 14:51:29

Temat: Co myślicie o kosmetykach AVON?
Od: lidka@ szukaj wiadomości tego autora

Takie znowu dobre to one nie są. A Wy co o nich sadzicie????

1. Data: 2004-07-26 14:57:05

Temat: Re: Co myślicie o kosmetykach AVON?
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-26 16:51,Użytkownik lidka@ ziewnął szeroko i rzekł:

> Takie znowu dobre to one nie są. A Wy co o nich sadzicie????

A konkret jakiś rzuć. Bo to jest tak jakbyś spytała, co sądzimy o
literaturze.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-26 19:43:22

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> A konkret jakiś rzuć. Bo to jest tak jakbyś spytała, co sądzimy o
> literaturze.

No jak to co? Taka znowu dobra to ona nie jest...

BP, NMSP ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-07-26 19:49:28

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

ISIA wrote:

> No jak to co? Taka znowu dobra to ona nie jest...

Ktora nie jest ? ;-))

T., dla ktorej Avon stoi mniej wiecej na poziomie Harlequinow

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-26 20:34:19

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Jul 2004 21:49:28 +0200, in pl.rec.uroda Tib
<c...@a...pl> wrote in
<ce3n88$1jh1$1@news2.ipartners.pl>:

>T., dla ktorej Avon stoi mniej wiecej na poziomie Harlequinow

o, przepraszam. Harlequiny może nie, ale takie grube historyczne z
wydawnictwa (św. pamięci) Da Capo to doskonałe lekarstwo na chandrę.
no, byle nie za często;)

an.

1. Data: 2004-07-26 20:36:55

Temat: Re: Co my?licie o kosmetykach AVON?
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> o, przepraszam. Harlequiny może nie, ale takie grube historyczne z
> wydawnictwa (św. pamięci) Da Capo to doskonałe lekarstwo na chandrę.
> no, byle nie za często;)

Nie miewam chandry, tylko glebokie, powazne, pieciominutowe depresje bez
wplywu na otoczenie, bo Pratchett robi swoje ;-))

T.

1. Data: 2004-07-26 21:02:12

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:

> A konkret jakiś rzuć. Bo to jest tak jakbyś spytała, co sądzimy o
> literaturze.

Zły przykład. Większość znanych mi osób nie znosi literatury, woli
poczytać dobrą książkę :->
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-07-26 21:13:50

Od: "Nisia*" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <lidka@> napisał w wiadomości
pl...
> Takie znowu dobre to one nie są. A Wy co o nich sadzicie????

Zalezy, ktore kosmetyki. Kremiki i zele pod prysznic maja bardzo dobre,
bynajmniej ja nie narzekam. Lakiery do paznokci odradzam
wszystkim..Beznadzieja. Perfumy szybko wietrzeja i sa niezbyt
ciekawe...Cienie jednym slowem bleee :)
tyle z mojej strony

Nisia :) pozdr.

1. Data: 2004-07-26 21:27:07

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Takie znowu dobre to one nie są. A Wy co o nich sadzicie????

Będziesz miała sporo do poczytania w archiwum. ;-) Dla mnie Avon jest firmą
przeciętną, są tam lepsze i gorsze produkty. Wiele zależy od gustu, bo nie
każdemu pasuje to samo. Jednak uważam, że na pewno ktoś znajdzie w Avonie
kosmetyk, który uzna za "dobry".

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-07-26 21:27:56

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

<lidka@> wrote in message
pl...
> Takie znowu dobre to one nie są. A Wy co o nich sadzicie????

Swietne odswiezacze do kibla.........
--
Bluzgacz
GG: 5015