Co na balkon

1. Data: 2009-04-08 19:54:20

Temat: Co na balkon
Od: "StClaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Możecie polecić co wysadzić w donniczki na balkonie (podłużne na
balustradzie)? Mam Werbenę zwisającą, ale ja trzeba pikowaći przesadzać, a
na to nei mam umiejętnosci czasu i miejsca w domu. Może znacie coś ładnego
co można zasiac już w doniczkach odrazu a będzie kwitło w wakacje?

Z góry dziękuję za pomoc,

stclaus

2. Data: 2009-04-08 20:46:33

Temat: Re: Co na balkon
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Apr 2009 21:54:20 +0200, StClaus napisał(a):

> [...]
> na to nei mam umiejętnosci czasu i miejsca w domu. Może znacie coś ładnego
> co można zasiac już w doniczkach odrazu a będzie kwitło w wakacje?

Nasturcje. Odmiana krzaczasta na środku, a przy ścianie (sznurki, kratki)
odmiany pnące.

3. Data: 2009-04-08 21:18:35

Od: "StClaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 8 Apr 2009 21:54:20 +0200, StClaus napisał(a):

> Nasturcje. Odmiana krzaczasta na środku, a przy ścianie (sznurki, kratki)
> odmiany pnące.

Dzięki za odpowiedź, ale cieżko mi wyobrazić sobie nasturcje na środku
balustrady. Skrzynki mam tak jak napisalem podłużne na balustradzie - tak
jak to zazwyczaj w blokach.

Pozdrawiam słonecznie,

stclaus

4. Data: 2009-04-08 22:46:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Apr 2009 23:18:35 +0200, StClaus napisał(a):

> Dzięki za odpowiedź, ale cieżko mi wyobrazić sobie nasturcje na środku
> balustrady.

Dlaczego? - masa nasturcji zwisajaca z balustrady byłaby wspaniała.
Wyobraż sobie to na swoim balkonie - zwisające z balustrady na zewnątrz i
pnące się po kratkach:
http://farm1.static.flickr.com/51/146378396_106565fe
c6.jpg

5. Data: 2009-04-09 05:49:28

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego? - masa nasturcji zwisajaca z balustrady byłaby wspaniała.
> Wyobraż sobie to na swoim balkonie - zwisające z balustrady na zewnątrz i
> [...]

A gdzie wieszać pranie?
mirzan

6. Data: 2009-04-09 05:49:52

Od: "atman" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "StClaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości

pelargonie, choć mi nie podobają się zbytnio

7. Data: 2009-04-09 05:53:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

c6.jpg

> A gdzie wieszać pranie?
> mirzan

Trzeba zrobić dwa wysięgniki z ceownika z rolkami na końcach do
prowadzenia linki - korbą pokręcając będzie można wysuwać kolejne poprzeczki
z praniem po za balkon... Po wysuszeniu same wysięgniki, zwłaszcza na 10
pietrze będą mało uwagi zwracać u postronnych obserwatorów...

8. Data: 2009-04-09 13:09:14

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "StClaus" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
>
> pelargonie, choć mi nie podobają się zbytnio

Może angielskie albo bluszczolistne?

Pogodnie jak zwykle

9. Data: 2009-04-09 21:21:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Apr 2009 15:09:14 +0200, skryba napisał(a):

> Może angielskie albo bluszczolistne?
>
> Pogodnie jak zwykle

Pisał o czymś, co można WYSIAĆ, aby kwitło długo.

10. Data: 2009-04-09 21:22:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 09 Apr 2009 07:49:28 +0200, mirzan napisał(a):

c6.jpg

> A gdzie wieszać pranie?
> mirzan

Na wiszacej opuszczanej suszarce pod sufitem.

Co to jest kapers?
co sądzicie o ...
Ile wydajecie a nawozy ?
Hydroponika w Warszawie