Co na błyszczącą twarz??

1. Data: 2004-04-09 10:56:21

Temat: Co na błyszczącą twarz??
Od: "milka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

drogie panie (ewentualnie panowie;p) co mozeci poradzic na świecącą się twarz?
pudry wszelkiego rodzaju nie rozwiazują do końca problemu (stosowane w
normalnej ilości). moze znacie jakieś sposoby, dobre kosmetyki ect.

1. Data: 2004-04-09 12:16:22

Temat: Re: Co na błyszczącą twarz??
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

milka wrote:
> [...]
> się twarz? pudry wszelkiego rodzaju nie rozwiazują do końca problemu
> (stosowane w normalnej ilości). moze znacie jakieś sposoby, dobre

Krem matujący lub żele zwężające pory i zapobiegające błyszczeniu się skóry.
Wiem, że na pewno Clinique ma takie w swojej ofercie (Pore Minimizer) i
Helena Rubstein. Aczkolwiek na pewno inne firmy też oferują coś w tym stylu.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-04-09 12:55:21

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

polecam krem matujący SORAYA z serii witaminowej.
tani i po prostu rewelacyjny. (!)

u mnie zdziałał cuda - nie wierzyłam, że moja twarz może się NIE świecić..
po tym kremie po prsotu czuję się, jakbym nie wiedziałą, co to sebum.
super.
polecam też www.wizaz.pl - mozna sprawdzic oceny innych - zdaje sie, że to
nie tylko moje zdanie ;)

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-04-09 13:36:32

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> [...]
>Helena Rubstein. Aczkolwiek na pewno inne firmy też oferują coś w tym stylu.

Avon ma tę zieloną serię, nie pamiętam nazwy ale matuje bardzo
przyjemnie. Mam z niej krem do mycia twarzy i maseczkę ściągającą, ale
rzadko jej używam, bo nie mam takiej potrzeby. Krem do mycia twarzy jest
super. Krem normalny chyba też w tej serii jest, ale nie wiem jak działa.
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2004-04-09 14:04:11

Od: "BaM" <snice_!!!@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "milka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pudry wszelkiego rodzaju nie rozwiazują do końca problemu (stosowane w
> normalnej ilości). moze znacie jakieś sposoby, dobre kosmetyki ect.

Miałam ten problem lata całe dopóki nie trafiłam na pru.
Używałam specyfików polskich i zagranicznych (Clarins, Lancome, Givenchy...)
a rozwiązanie okazało się bardzo proste.
YR Bio Specific Regulation Mati Zone T.
I już ... :))
Jest genialny za 29 zł 15 ml, które się po prostu nie kończą bo krem jest
niesłychanie wydajny.
Polecam plus stosowanie maseczek z zielonej glinki.

Pozdrawiam
Barbara

1. Data: 2004-04-09 19:55:07

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula Kapała wrote:
> Avon ma tę zieloną serię, nie pamiętam nazwy ale matuje bardzo
> przyjemnie.

Solutions. Ja osobiście uważam kosmetyki z tej serii za wyjątkowo
nietrafione. Miałam kiedyś krem do mycia twarzy w takiej nieprzezroczystej
tubie i był po prostu fatalny! Beznadziejnie oczyszczał, miał jakąś taką
ciężką konsystencję przypominającą pastę albo w ogóle jakiś klej, i co
gorsze, okropnie wysuszał skórę.

> Mam z niej krem do mycia twarzy i maseczkę ściągającą, ale
> rzadko jej używam, bo nie mam takiej potrzeby. Krem do mycia
> twarzy jest super.

To widocznie masz zupełnie inną skórę niż ja. ;-) Ja po kilku użyciach
oddałam ten kosmetyk do zwrotu.

Ligeia

1. Data: 2004-04-09 20:38:29

Od: "Tekla" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZygZag" <Z...@Z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> u mnie zdziałał cuda - nie wierzyłam, że moja twarz może się NIE świecić..
> po tym kremie po prsotu czuję się, jakbym nie wiedziałą, co to sebum.

To ja niestety kontrowersyjnie, tez mam ten krem i poza tym, że ładnie
pachnie, wygląda (niebieski :) ) i jest bardzo lekki to zupełnie, ale to
zupełnie nie matuje mojej twarzy. Wniosek jeden - każdy musi testować na
sobie, ja na pewno nigdy więcej go nie kupię.

Pozdrawiam

Tekla

1. Data: 2004-04-09 20:43:25

Od: "Tekla" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

> Avon ma tę zieloną serię, nie pamiętam nazwy ale matuje bardzo
> przyjemnie.
Krem do mycia twarzy jest
> super.

też bardzo lubię ten żel (bo mi się wydaje, że jednak żel), żałuję że
ostatnio chciałam zmienić sobie "mydełko" i skusiłam sie na Lirene dr
I.Eris.

Krem normalny chyba też w tej serii jest, ale nie wiem jak działa.

Jeśli określony normalnym to ten kremik w pojemniczku z pompką to matuje
nieżle, ale jest bardzo wodnisty, powinien byc świetny pod makijaż. Moja
skóra niestety tak była matowana tą emulsją, że w środku lata przypłaciłam
przesuszeniem, więcej też nie zamówiłam. To chyba nie tylko moje wrażenie że
jest mocny.

Pozdrawiam

Tekla

1. Data: 2004-04-09 21:04:51

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-04-09 21:55, Ligeia wrote :

> [...]
> oczyszczał, miał jakąś taką ciężką konsystencję przypominającą pastę
> albo w ogóle jakiś klej, i co gorsze, okropnie wysuszał skórę.

Wysuszał dopiero jak się go udało z tej tuby wydobyć, a to nie było
wcale takie proste.

Hitomi

1. Data: 2004-04-09 21:28:04

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hitomi wrote:

> Wysuszał dopiero jak się go udało z tej tuby wydobyć, a to nie było
> wcale takie proste.
>
> Hitomi

Zgadzam się, chociaż to był dla mnie akurat najmniejszy problem. Poza tym,
zaobserwowałam u siebie też, że trudno było go całkowicie zmyć z twarzy.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

stopy - problem z obtarciami
Wyprostowane Włosy Czym Utrwalić ?
clarins
odzywka domowej roboty