RE: Co na dolek zrobic sobie?

1. Data: 2003-10-03 08:48:59

Temat: RE: Co na dolek zrobic sobie?
Od: r...@g...faurecia.com (RECEPTION) szukaj wiadomości tego autora

nikogo konkretnie ;) choc to adal i kruszynka sie zacietrzewili
nieco ;)
a w ogole to jak sie tak upieraja coponiektorzy, to niech sobie
wymysla jakas nazwe na ta zupe, ale kartoflanka to to nie jest
na pewno! Kartoflanka jest metna i smakuje ZUPELNIE inaczej.
ta zupa smakuje jak ROSOL :> i jest klarowna... ;P

--
s...@c...pl
s...@o...pl
i am your deathstar :: blow me away

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-10-03 12:01:23

Od: "adal" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nikogo konkretnie ;) choc to adal i kruszynka sie zacietrzewili
> nieco ;)
Tak latwo to ja sie nie zacietrzewiam! ;-)) Rozne wynalzaki zawsze mnie
kreca (w kuchni tez :-P), ale rosol z ziemniakami.... No dobra, zapodalem
temat na moja kuchnie, a dalej to juz kolezanka malzonka zajmie sie cala
logistyka i strona techniczna. Mysle, ze w niedlugim czasie zaowocuje to na
naszym stole ROSOLANKA (rosol + kartoflanaka). O wrazeniach napisze.
Jak sie wlacze w to dzielo tworzenia to pewnie juz niedlugo.
Pozdrawiam,
Adal

1. Data: 2003-10-03 12:33:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Oct 2003 14:01:23 +0200, "adal" <a...@g...pl>
wrote:

> [...]
>naszym stole ROSOLANKA (rosol + kartoflanaka). O wrazeniach napisze.
>Jak sie wlacze w to dzielo tworzenia to pewnie juz niedlugo.

jeszcze moze byc kartofol (kartofuu)

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-03 23:35:47

Od: b...@i...com.pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

From: "RECEPTION" <r...@g...faurecia.com>

Mnie ta zupa przypomina klasyczny rosyjski 'borszcz'.
Dlugo nie moglam pojac co to za zupa, o ktorej mi wczesniej wiele
opowiadano.
Barbara

--
Zaloz prywatne forum: