Kuchenka mikrofalowa - warto ???

1. Data: 2003-10-03 06:59:58

Temat: Kuchenka mikrofalowa - warto ???
Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

W sieci Domar pojawiła się w "promocji" kuchenka mikrofalowa firmy Optimum z
grillem kwarcowym 23L (sterowanie elektroniczne) za 399 zł ...

Cena bardzo zachęcająca . Firma jest mi wogóle nie znana.

Z tego co się dowiadywałem większośc kuchenek mikrofalowych i tak prawde
mówiąc jest budowana na podzespołach pochodzących od jednej lub dwóch firm
(chyba jest to LG czy tez samung).

Czy uważacie że warto kupić taką mikrofalę czy jednak trochę dopłacić i
kupić nawet mniejszą 18L - 19L ale kuchenke bardzije znanej marki
(Daewoo,Samsung) ?

Licze na Waszą pomoc

/// Kaszpir ///

1. Data: 2003-10-03 09:49:57

Temat: Re: Kuchenka mikrofalowa - warto ???
Od: "Yenefer" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sieci Domar pojawiła się w "promocji" kuchenka mikrofalowa firmy Optimum
> grillem kwarcowym 23L (sterowanie elektroniczne) za 399 zł ...

Gdzies czytalam iz optimum jest marka powstala specjalnie dla sieci
okreslonych marketow i nie jest firma sama w sobie tylko produktem jakiejs
innej firmy. Jesli chcesz mozesz probowac sprawdzic te informacje np na
opakowaniu. Moze sie okazac iz producent jest bardziej znany niz marka :)
Aczkolwiek za ta cene mozesz juz kupic kuchenki znanych firm...

1. Data: 2003-10-03 10:58:32

Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opakowaniu. Moze sie okazac iz producent jest bardziej znany niz marka :)
> Aczkolwiek za ta cene mozesz juz kupic kuchenki znanych firm...

Chyba masz rację. Jest to chyba produkt szweckiej firmy Exido. Ale w 100%
nie jestem pewien. Tak czy owak firma i tak nic mi nie mówi :)

Nie wiem co w zblizonej cenie (lub trochę drożej) można kupić o zbliżonyc
parametrach (fajnie by było jakby to było 23L , choć może być w
ostateczności 19-20L) no i miało grill kwarcowy ..
Szukałem i niestety większośc tańszych kuchenek ma zwykly grill a nie
kwarcowy ...

A może Ty coś polecisz , nie drogiego a dobrej znanej marki z gillem
kwarcowym ...

1. Data: 2003-10-03 11:42:35

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukałem i niestety większośc tańszych kuchenek ma zwykly grill a nie
> kwarcowy ...

To kwarcowy jest lepszy ? Dlaczego ?

MarcinP

1. Data: 2003-10-03 12:40:35

Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To kwarcowy jest lepszy ? Dlaczego ?

Z tego co sie dowiedziałem to :

- szybszy (szybciej się nagrzewa) , więc i ekonimiczniejszy
- łatwiejszy do utrzymania czystości
- zajmuje mniej miejsca w mikrofali

1. Data: 2003-10-03 13:00:16

Od: "Yenefer" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A może Ty coś polecisz , nie drogiego a dobrej znanej marki z gillem
> kwarcowym ...

Ja mam Amica'e. Kupilam za 399 zl jakis miesiac temu. Ma grill kwarcowy lecz
niestety jest mniejsza bo ma 20 L. Jak na razie dziala bez zarzutu. Jest
wygodna w obsludze. Zanim znalazlam ta amice to zastanawialam sie jeszcze
nad LG lub Samsungiem. Tez byly po w miare przystepnej cenie. Pozdrawiam.
Yenefer

1. Data: 2003-10-03 19:31:52

Od: "/// Kaszpir ///" <Z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nad LG lub Samsungiem. Tez byly po w miare przystepnej cenie. Pozdrawiam.

To czemu kupiłaś Amicę ? Pzrecież ta firma nigdy nic nie produkowała z
kuchenek mikrofalowych .

Inne firmy typu LG , Samsung informują i reklamują się o swoich inowacjach
"Multiwave" i itd a takie firmy jak Amica czy Optimum o tym nic nie mówią :(
Ciekawy jestem czy to są super prosciutkie kuchenki czy dorównują np. LG czy
Samsungowi ...

1. Data: 2003-10-04 14:57:00

Od: "Yenefer" <y.e.n.e.f.e.r!!!@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To czemu kupiłaś Amicę ? Pzrecież ta firma nigdy nic nie produkowała z
> kuchenek mikrofalowych .

Kupilam z kilku powodow. Po pierwsze z powodu ceny: 20 L, grill kwarcowy,
elektroniczne sterowanie-to dosc przyzwoicie jak na ta cene. Po drugie sama
kuchenka podobala mi sie z wygladu-a to tez bylo dosc istotne. Po trzecie
firma jako taka jest dosc znana-mam kuchnie gazowo elektryczna tej firmy juz
ladnych pare lat i nie dosyc ze jest ladna to jeszcze nic sie z nia zlego
nie dzieje i jestem z niej bardzo zadowolona.

> Inne firmy typu LG , Samsung informują i reklamują się o swoich inowacjach
> "Multiwave" i itd a takie firmy jak Amica czy Optimum o tym nic nie mówią
:(

To ze nie mowia nie znaczy ze maja gorsze. Mowienie o innowacjach jest forma
reklamy. Moze Amica nie potrzebuje reklamy bo przyciaga ludzi niska cena,
ktora bierze sie miedzy innymi z braku wydatkow na reklame. A co do jakosci
to tak jak juz pisalam o kuchence gaz-elektr to nie odbiega moim zdaniem od
innych produktow tej klasy a powiedzialabym iz jest nawet z przodu.

> Ciekawy jestem czy to są super prosciutkie kuchenki czy dorównują np. LG
czy
> Samsungowi ...

Nie wiem, nie sprawdzalam ani LG ani Samsunga. To co mam mnie zadowala wiec
w najblizszym czasie mam nadzieje iz sprawdzac nie bede musiala :)
A co do tego czy jest prosciutka... Mysle ze LG czy Samsung w tej cenie beda
prostsze... Z drugiej strony im cos jest prostsze tym mniej sie w tym moze
popsuc....

1. Data: 2003-10-04 19:02:08

Od: "/// Kaszpir ///" <Z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ladnych pare lat i nie dosyc ze jest ladna to jeszcze nic sie z nia zlego
> nie dzieje i jestem z niej bardzo zadowolona.

Ok. Rozumię. A jaka jest cena tej kuchenki ?
Ja dowiadywałem się coś o kuchence firmy Optimum i na stronie hoho.pl
znalazłem że chyba producentem faktycznie jesy szwedzka firma która istnieje
od 25lat ...
Ja sam (a raczej moi) rodzice mają lodówkę firmy Amica i tez nie narzekają
(choc drzwi się rozwaliły po 2 latach) (ale tutaj nie wiadomo czy z wyniku
przeciążenia czy czegoś innego).
Mi ten Optimum bardzo się spodobał. Wygląda dość ładnie , 23L , grill
kwarcowy i cena w promocji 399zł ...

> [...]
od
> innych produktow tej klasy a powiedzialabym iz jest nawet z przodu.

To chodzi poprstu o inowacje typu "multiwave" i tym podobne czy specjalne
rozpraszanie fal aby gotowane/podgrzewane danie było w 100% ciepłe a nie tak
jak się zdaża niestety w najtańszych i najprostszych kuchenkach że część
dania jest gorąca a część zimna ...
To bardzo wazna , sam mam bardzo starą kuchenkę mikrofalową (bez grilla)
daewoo i tam niestety ten problem z nie całkowictym ogrzniem potrawy
wystepuje i chciałbym aby w nowyym tego problemu nie było ...
Wiadomo technologie i wynalazki kosztują i firmy się tym chwalą bo to zysk
dla nich wymierny. Zadem BlueSky , Romix , Amica , Optimum tym się nie
chwali (nie podaje jakiegos zaawansowanego systemu rozpraszania fal i itd)
wiec można przypuszczac że stosuje najprostszy i najmniej efektywny sposób
Bo raczej chyba żadna firma by nie ukrywała czegoś co mozna uznać za
dodatkowy plus ...

/// Kaszpir ///

Cześć
test news