Re: Kuchenka mikrofalowa - warto ???

From: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Kuchenka mikrofalowa - warto ???
Date: Fri, 3 Oct 2003 12:58:32 +0200

> Gdzies czytalam iz optimum jest marka powstala specjalnie dla sieci
> okreslonych marketow i nie jest firma sama w sobie tylko produktem jakiejs
> innej firmy. Jesli chcesz mozesz probowac sprawdzic te informacje np na
> opakowaniu. Moze sie okazac iz producent jest bardziej znany niz marka :)
> Aczkolwiek za ta cene mozesz juz kupic kuchenki znanych firm...

Chyba masz rację. Jest to chyba produkt szweckiej firmy Exido. Ale w 100%
nie jestem pewien. Tak czy owak firma i tak nic mi nie mówi :)

Nie wiem co w zblizonej cenie (lub trochę drożej) można kupić o zbliżonyc
parametrach (fajnie by było jakby to było 23L , choć może być w
ostateczności 19-20L) no i miało grill kwarcowy ..
Szukałem i niestety większośc tańszych kuchenek ma zwykly grill a nie
kwarcowy ...

A może Ty coś polecisz , nie drogiego a dobrej znanej marki z gillem
kwarcowym ...