kto jadł już robaki ?

1. Data: 2023-06-07 16:39:03

Temat: kto jadł już robaki ?
Od: dwa cepeliny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ponoć niektórzy obiecują nam jeść w przyszłości robaki.
Taka mączka dodawana jest już czasami do pizzy we Włoszech.

Jak to smakuje ? Ciekawe....

2. Data: 2023-06-08 15:42:53

Temat: Re: kto jadł już robaki ?
Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

środa, 7 czerwca 2023 o 16:39:05 UTC+2 dwa cepeliny napisał(a):
> Ponoć niektórzy obiecują nam jeść w przyszłości robaki.
> Taka mączka dodawana jest już czasami do pizzy we Włoszech.
>
> Jak to smakuje ? Ciekawe....

Nie zamierzam. Ale sk...ni celebryci za forsę POWIEDZĄ w sponsorowanych wypocinach,
że oni i ich dzieci dla ,,ratowania planety" zeżrą każde gówno:

https://jastrzabpost.pl/newsy/anna-dereszowska-jej-s
yn-jadl-owady-jak-wyglada-ich-dieta_1334973.html

A że do tego gówna polecieli megatoksycznym ,,dla planety" samolotem (bo przecież nie
popłynęli żaglówką), to tylko nieistotny szczegół w ich celebryckim sk...niu. ???

3. Data: 2023-06-13 11:46:09

Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.06.2023 o 16:39, dwa cepeliny pisze:
> Ponoć niektórzy obiecują nam jeść w przyszłości robaki.
> Taka mączka dodawana jest już czasami do pizzy we Włoszech.
>
> Jak to smakuje ? Ciekawe....

Podobno owady są smaczne.
Może już niedługo będzie można samemu się przekonać, nasz obecny rząd
dał kilka miesięcy temu 6 baniek na program hodowania robali w klatkach
schodowych. Zdaje się, że chętni mogą zgłaszać się nadal. Na razie
zakwalifikowało się chyba kilka bloków w Warszawie i Łodzi.

--
-
Akarm

4. Data: 2023-06-16 10:49:43

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.06.2023 o 15:42, M. Z. pisze:

> [...]
nie popłynęli żaglówką), to tylko nieistotny szczegół w ich celebryckim sk...niu. ???

A dlaczego - nie? Przynajmniej dla mnie danie złożone np z pasikoników
zapiekanych w cieście brzmi dość apetycznie.. Do dżdżownic w postaci
tatara raczej nie dam się przekonać.

5. Data: 2023-07-07 08:45:56

Od: XL wiosenna <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 16 czerwca 2023 o 10:49:37 UTC+2 Trybun napisał(a):

> [...]
> A dlaczego - nie? Przynajmniej dla mnie danie złożone np z pasikoników
> zapiekanych w cieście brzmi dość apetycznie.. Do dżdżownic w postaci

Nikt tu nie zakłada dobrowolności. Przemycą Ci w kiełbasie i schaboszczaku, a potem
jawnie przymuszą ,,przepisami eko".
Obecne grzeczne propozycje i wzmianki w stylu ciekawostkowym to tylko przedbiegi.

6. Data: 2023-07-07 08:49:08

Od: XL wiosenna <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

piątek, 7 lipca 2023 o 08:45:58 UTC+2 XL wiosenna napisał(a):

> [...]
jawnie przymuszą ,,przepisami eko".
> Obecne grzeczne propozycje i wzmianki w stylu ciekawostkowym to tylko przedbiegi.

W Auschwitz i w sowieckich łagrach wyboru ludzie nie mieli - brukiew j chleb z otrąb.
Ale znów do tego dojdzie. Pasikonikowa dieta w nadchodzącym totalitaryzmie idealnie
się sprawdzi.

7. Data: 2023-07-09 14:37:14

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2023 o 08:45, XL wiosenna pisze:

> [...]
jawnie przymuszą ,,przepisami eko".
> Obecne grzeczne propozycje i wzmianki w stylu ciekawostkowym to tylko przedbiegi.

Myślisz że pasikonik z łąki bez całego tego współczesnego paskudztwa to
mięcho mniej wartościowe od wieprzowiny czy drobiu z ferm hodowlanych?
Tym bardziej że jak piszesz konsument nie będzie miał świadomości że
zjada owady..

8. Data: 2023-07-09 14:38:04

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.07.2023 o 08:49, XL wiosenna pisze:

> [...]
otrąb. Ale znów do tego dojdzie. Pasikonikowa dieta w nadchodzącym totalitaryzmie

Osobiście to bardziej mnie przerażają  te wielotonowe hałdy wyrzucanej
codziennie na śmietnik żywności w Los Angeles. To do niczego dobrego na
pewno nie prowadzi. Żywność staje się łatwo dostępną paszą a nie jedzeniem.

9. Data: 2023-07-09 14:43:36

Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 9.07.2023 o 14:37, Trybun pisze:

> [...]
> mięcho mniej wartościowe od wieprzowiny czy drobiu z ferm hodowlanych?
> Tym bardziej że jak piszesz konsument nie będzie miał świadomości że

Myślisz, że świnie w chlewniach jedzą paszę mniej wartościową niż dziki
na wolności?
Albo psy karmione mieszankami specjalnie dla nich produkowanymi są
gorzej odżywione niż te szwendające się po śmietnikach?

Mnie nie rajcuje być karmionym tymi luksusami, nawet, gdyby były lepsze
od schabowego z kapustą i szklaneczki bimbru :)

--
Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

10. Data: 2023-07-11 08:07:52

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.07.2023 o 14:43, Wiesiaczek pisze:

> [...]
>
> Mnie nie rajcuje być karmionym tymi luksusami, nawet, gdyby były
> lepsze od schabowego z kapustą i szklaneczki bimbru :)

Dużo bardziej wartościową, i w tym właśnie problem. A pies na śmietniku
może znaleźć tylko śmietnik, bardzo podobny do tego kupionego w puszcze.
Ja z kolei wolę spieczonego okonka od tych wszystkich "luksusowych" ryb
typu jesiotr, łosoś czy halibut.

Nie ma leniwych klusek!
Robienie wody z mózgów młodzieży
Biszkopt bez przepisu.