kto jadł już robaki ?

11. Data: 2023-07-11 08:47:16

Temat: Re: kto jadł już robaki ?
Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2023-07-11 o 08:07, Trybun pisze:

> Ja z kolei wolę spieczonego okonka od tych wszystkich "luksusowych" ryb
> typu jesiotr, łosoś czy halibut.

Głupiś. Jesiotr - nawet drugiej świeżości - jest lepszy
od okonka, bo praktycznie nie ma ości.
A wędzony świetnie nadaje się do sałatek.

12. Data: 2023-07-12 08:35:48

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.07.2023 o 08:47, cef pisze:

> Głupiś. Jesiotr - nawet drugiej świeżości - jest lepszy
> od okonka, bo praktycznie nie ma ości.
> A wędzony świetnie nadaje się do sałatek.

E, nie próbowałeś okonka spieczonego w całości, z głową, jak frytkę,
tutaj ości też nie są problemem. Oczywiście mowa o okonku a nie okoniu.

13. Data: 2023-07-12 09:18:58

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2023-07-12 o 08:35, Trybun pisze:

> E, nie próbowałeś okonka spieczonego w całości, z głową, jak frytkę,
> tutaj ości też nie są problemem. Oczywiście mowa o okonku a nie okoniu.

Jadałem rybki spieczone w całości tak, że ości nie były problemem.
Zmierzamy do dyskusji o wyższości smaku młodego ziemniaczka w masełku z
koperkiem
nad gniecionym puree i jak się do tego ma smak ziemniaka w chipsach?
Jesiotr lepszy będzie.

14. Data: 2023-07-13 11:27:38

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2023 o 09:18, cef pisze:

> [...]
> z koperkiem
> nad gniecionym puree i jak się do tego ma smak ziemniaka w chipsach?

Do smaku ryby. A tu mały okonek jak dla mnie ma lepszy smak niż jesiotr
w jakiej by nie był postaci, oczywiście tylko w próbie leżą na talerzu
okoń i jesiotr a degustator ocenia smak. Ale np nie wyobrażam sobie
takiego okonka jako elementu dania obiadowego, co w przypadku jesiotra
robi to danie czymś wręcz luksusowym.

Nie ma leniwych klusek!
Robienie wody z mózgów młodzieży
Biszkopt bez przepisu.