Co na małe piersi

1. Data: 2003-01-19 13:42:00

Temat: Co na małe piersi
Od: "Majszek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem dotyczy mojej dziewczyny otóż ma 23 lata i bardzo mały biust a ja
uwielbiam duże. Przekonuje mnie że jak kiedyś urodzi dziecko to i one
urosną, ale czy to możliwe? Może ktoś z was zna jakiś sposób (nie
chirurgiczny) na powiększenie tej jakże pięknej kobiecej części.
Proszę poraddźe coś bardzo kocham moją dziewczynę chcemy się pobrać i byłbym
super hiper szczęśliwy gdyby jej piersi podrosły ze 2 rozmiary narazie
kupuje najmniejsze staniczki pikowane.

1. Data: 2003-01-19 14:04:10

Temat: Re: Co na małe piersi
Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Problem dotyczy Ciebie - to Ty masz problem, ze lubisz taki, a nie inny
> rodzaj kobiecego biustu.

Popieram. Co bys powiedzial, gdyby ona kazala Ci powiekszyc sobie ...penis?

> Piersi powiększają sie w ciąży i podczas karmienia dziecka. Potem często
> wracają do swojego rozmiaru, choć znam matki, którym większy biust
> pozostał.

Ja znam takie, ktorym zmalal ;)

> Nie ma takiego.

Jest babka w Warszawie, ktora dobiera staniki. Twierdzi, ze takie, jak to
piszesz "pikowane" skutecznie splaszczaja biust. Pokazuje jak rozmasowac
waleczki tworzace sie przy pachach i biust sie lekko (lekko!!!) wypelnia.

Ostatnio jest jakas metoda nowa (oczywiscie nie w naszym pieknym kraju, w
USA i Anglii), ale kosztuje 2,5 tys baksow, no i nikt znajomy nie sprawdzal
;)

Sandra

1. Data: 2003-01-19 14:07:26

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Nie ma takiego.

> Proszę poraddźe coś bardzo kocham moją dziewczynę.

W takim razie nawet nie wspominaj otym, że wolisz większy biust. Zresztą
drobne piersi są sexy - można chodzić bez stanika w lecie :)))))

> kupuje najmniejsze staniczki pikowane.

Nie wiem, co rozumiesz przez "najmniejsze staniczki". W każdym razie jeżeli
biust jest skrajnie mały, to zwróci na to uwagę jej ginekolog.

A serio: patrz w jej oczy i kochaj ją taką, jaka jest. Nie daj Boże, będzie
się zamartwiać małym biustem, bo ukochany lubi duże "cyce". Nawet jeśli przy
Tobie narzeka na swój rozmiar, nie ciągnij dłużej tematu i nie potwierdzaj,
ze jej piersi są ZA małe.
Rozbierz się do naga, stań przed lustrem i sprawdź, czy jesteś idealny:
wysoki, szczupły (nie chudy), o ładnie "wyćwiczonych" mięśniach (ale nie
"napakowany"), czy masz idealnie płaski brzuch, odpowiednio kształtną
szczękę itp. Nie? No to pomysl, ze ona to akceptuje :))))))))

Pozdrawiam serdecznie,
Ola

1. Data: 2003-01-19 14:08:20

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

<coś tam coś tam coś tam>

> Pozdrawiam serdecznie,
> Ola

Popieram w całej okazałości :-)
Nic dodać nic ująć, no poz tym ,że można by nawet nie tyle zmieniać temat
jeśli wkroczy na biust, co zachwalać taki jaki jest.
Że jest śliczny, kształtny, mieści się w łapkach i nigdy nie będzie
obwiśnięty :-)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-01-19 14:17:36

Od: "FX" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem dotyczy mojej dziewczyny otóż ma 23 lata i bardzo mały biust a ja
> uwielbiam duże. Przekonuje mnie że jak kiedyś urodzi dziecko to i one

Dla niej cilest (u wiekszosci kobiet powieksza biust) a dla Ciebie
wizyta u psychologa albo zmiana dziewczyny.

Cos takiego nie leczone powoduje narastanie frustracji ;-)

FX

1. Data: 2003-01-19 14:21:48

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> waleczki tworzace sie przy pachach i biust sie lekko (lekko!!!) wypelnia.

No wiesz...czytałam ten chamski, reklamowy tekst w Wysokich Obcasach. Sęk w
tym ,że niektórzy NIE MAJĄ tych wałeczków i nic im się nie wypełni. Koniec
fiszbiny ma być skierowany też do środka pachy, tak? No więc mam na sobie
stanik z supermarketu Geantza 6,50zł (sic!) leży świetnie i żadne wałeczki
się nie tworzą.
No więc to nie jest metoda zawsze skuteczna - Pani z Bieilźnianego w Wawie
;-)

> Ostatnio jest jakas metoda nowa (oczywiscie nie w naszym pieknym kraju, w
> USA i Anglii), ale kosztuje 2,5 tys baksow.

A jak ona odłoży, zoperuje się, a Majszek powie: eeeeee..wolałem cie jednak
z poprzednimi?

Ola

1. Data: 2003-01-19 14:26:59

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FX" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dla niej cilest (u wiekszosci kobiet powieksza biust) a dla Ciebie
> wizyta u psychologa albo zmiana dziewczyny.

No chyba przesadzasz troszkę. Biust po Cileście nie zwiększy się o 2 numery.
To nie pompka tylko tabletki antykoncepcyjne. Zwiększyć się może, ale nie
musi. I jak już to tylko troszeczke.

> Cos takiego nie leczone powoduje narastanie frustracji ;-)
>
> FX

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-01-19 14:30:03

Od: "FX" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No chyba przesadzasz troszkę. Biust po Cileście nie zwiększy się o 2
numery.

No dobra... moze troche przesadzilem, nie o dwa rozmiary, ale mojej bylej
powiekszyl sie znaaaacznie :-)

FX

1. Data: 2003-01-19 14:34:55

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> numery.
>
> No dobra... moze troche przesadzilem, nie o dwa rozmiary, ale mojej bylej
> powiekszyl sie znaaaacznie :-)
>
> FX

Może to zależy od wielkoście pierwotnej? Jak jest bardzo malutki to widać
zmiane, ale jak jest już większy to ciężko zauważyć.
U mnie coś tam ruszyło, ale myśle że góra pół rozmiaru :) samemu zresztą
trudno zauważyć, a jak chłop co rusz na to patrzy to też za bardzo nie
zobaczy. Efekty byłyby pewno widoczne gdyby można było tak się jakiś czas
nie widzieć :-)
Ale kto by to wytrzymał, no i po co wtedy Cilest :-)

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-01-19 14:36:25

Od: "FX" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to zależy od wielkoście pierwotnej? Jak jest bardzo malutki to widać
> zmiane, ale jak jest już większy to ciężko zauważyć.

Moja byla miala C :-)

> U mnie coś tam ruszyło, ale myśle że góra pół rozmiaru :) samemu zresztą
> trudno zauważyć, a jak chłop co rusz na to patrzy to też za bardzo nie
> zobaczy.

Facet _NA PEWNO_ zauwazy roznice ;-)

FX

Odp: GRUPA JEDYNA W SWOIM RODZAJU...