Co na pojedyncze pryszcze?

1. Data: 2003-04-13 14:25:17

Temat: Co na pojedyncze pryszcze?
Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Dzisiaj mam takie pytanko, tak generalnie nie mam raczej problemów z
pryszczami, ot pojawiają się czasem pojedyncze, jedyny mój problem to broda.
A właściwie ta przestrzeń pomiędzy dolną wargą a podbródkiem. Jest wyraźnie
tłuściejsza od reszty twarzy, ale nie jakaś bardzo tłusta i tu pojawiają się
krosty w iększych ilościach. Nie jest to też wiele, często są bardzo drobne,
ale w stosunku do całej mojej twarzy, to już sporo. Staram się bardzo
dokładnie ten kawałek myć, pilnując wszystkich zakamarków i załamań, ale to
raczej nie pomaga. Co robić z czymś takim? Nie używam żadnych specyfików do
tłustej czy trądzikowej cery, bo by mi całkiem wyschła, generalnie mam
trochę mieszaną cerę, no ale czoło i nos są w sumie ok. tylko ta nieszczęsna
broda. No i co robić, jak mi już wyskoczy taki paskudny, bolący pryszcz? Mam
właśnie takiego jednego i doprowadza mnie do szału.
Dzięki z góry.
Maga

1. Data: 2003-04-13 15:09:08

Temat: Re: Co na pojedyncze pryszcze?
Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

uzywaj roznych specyfikow na pryszcze typu avon(nie wiem jak sie dokladnie
nazywa ale jest w katalogu)

--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2003-04-13 16:02:27

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba punktowiec.. słyszałem coś o maści cynkowej (tabletkach też),
koleżanka brała na cerę trądzikową - rezultaty widać.
A na przyszłość witaminka B5 albo B12, nie pamiętam właśnie :/

1. Data: 2003-04-13 17:21:25

Od: "El@" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kakrysa" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> koleżanka brała na cerę trądzikową - rezultaty widać.
> A na przyszłość witaminka B5 albo B12, nie pamiętam właśnie :/

o, tez polecam masc cynkowa na takie pojedyncze wypadki.
Nie wiem czy jeszcze sa, ale uzywalam tez takich plasterkow z Vichy -
przyklejalam takiego na pryszcza na noc i ladnie goil. I najwazniejsze - nie
wysuszalo niepotrzebnie reszty skory twarzy.

pozdrawiam, El@

1. Data: 2003-04-13 17:25:48

Od: "elais" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <h...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Mam
> właśnie takiego jednego i doprowadza mnie do szału.

jak czujesz ze ci sie cos buduje i w ogole na te male pryszczyki mozesz
stosowac super produkt
"zel punktowy" DAX COSMETIC ja bez niego nie jestem nawet jeden dzien

1. Data: 2003-04-13 17:26:21

Od: "Beatka" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja polecam Differin-krem do kupienia w aptece bez recepty ok.40 zl (jest
jeszcze w zelu ale ten wysusza skore) Ten krem dobrze dziala na wszelkie
pryszcze, a szczegolnie na te znajdujace sie gleboko pod skora,
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-04-13 17:49:30

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Dzisiaj mam takie pytanko, tak generalnie nie mam raczej problemów
[...]
> Dzięki z góry.

W zasadzie napisałem teorię, ale mam pytanie, mam pełno "dziurek" na nosie,
przy wyciskaniu białe coś się wydziela. Da się też czymś pozbyć? Oczywiście
najpierw spróbuję z tą maścią Zn :)

1. Data: 2003-04-13 18:52:37

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, ale dostałam propozycji. Na pewno spróbuję maści cynkowej i tego żelu z
Daxa, zobaczymy. A tak swoją drogą, to jestem najlepszym dowodem na to, że
nerwy, stres bardzo pogarszają stan cery. Przed egzaminami mam tego zawsze
więcej. No i może powinnam zakazać mojej mamie dotykania się do moich
pryszczy? Ona ma manię wyciskania, naogół na to pozwalałam, bo każdy
pryszcz to dla mnie już katastrofa.
No w każdym razie wielkie dzięki.
Maga

1. Data: 2003-04-13 19:45:45

Od: "Jolanta" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Hejka. Dzisiaj mam takie pytanko, tak generalnie nie mam raczej problemów
> pryszczami, ot pojawiają się czasem pojedyncze, jedyny mój problem to

Czesc Maga !

Zajrzyj na strone - www.zdrowie.neostrada.pl . Sa tam rozne maseczki
wysuszajace, regenerujace naskorek, tonizujace. Sama wielokrotnie z nich
korzystalam i jestem bardzo zadowolona. Sprobuj!

Pozdrawiam,
Jolanta

1. Data: 2003-04-14 07:28:46

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja troche nietypowo Ci odpowiem ;)

kiedys kiedys moj lekarz powiedzial, ze kazda czesc twarzy niejako za cos
odpowiada.
jesli masz problemy z czolem, to najczesciej to wina zlego odzywiania, brode
mi zaklasyfikowal jako raczej hormonalne 'historie'.
anyway - czasem rzeczywiscie moze sie okazac, ze jak zjesz za duzo ,tlusto,
ostro etc. to wlasnie na czole to "widac".. a jak sie duzo stresujesz itd
itp - to wtedy widac to na brodzie

pzdr.

ja.

bardzo sucha cera