Co na wzmocnienie dla osoby starszej ??

1. Data: 2007-06-28 07:18:39

Temat: Co na wzmocnienie dla osoby starszej ??
Od: Rostov <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam Babcię w wieku 75 lat. Jak na swoje lata jest osobą i tak osobą
bardzo sprawną i aktywną. Od dłuższego czasu jednak z samego rana,
dopóki nie wypije kawy, czuje się bardzo osłabiona i ma zawroty głowy.
Mówi, że czuje się, jakby wypiła setkę wódki.

Czy są jakieś preparaty dla osób starszych, które trochę wzmacniają
ich organizm i są w miarę skuteczne, a nie są jedynie pieniędzmi
wyrzuconymi w błoto za przereklamowany produkt ??

2. Data: 2007-06-28 09:13:17

Temat: Re: Co na wzmocnienie dla osoby starszej ??
Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rostov" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Pozdrawiam

ja szczerze polecam "alveo" nie jest reklamowane, ale doskonale wzmacnia
własnie również starsze osoby, reguluje cukier i podnosi odporność.
nie mam żadnego linku bo miałam to od koleżanki,
teraz poleciłam drugiej, której mama ma cukrzyce i właśnie ma wyniki jakich
dotąd nigdy nie miała. Lekarz jest zachwycony jej stanem zdrowia :)

3. Data: 2007-06-28 14:19:31

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> ja szczerze polecam "alveo" nie jest reklamowane, ale doskonale wzmacnia
Nie, wcale nie jest reklamowane przez różnych pajaców. Doskonale to
wzmacnia ich portfele.
A na wzmocnienie polecam spacery. Wcześniej być może wizyta u lekarza
jeśli objawy są na tyle istotne.

4. Data: 2007-06-28 14:50:00

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
> [...]
wzmacnia ich portfele.
A na wzmocnienie polecam spacery. Wcześniej być może wizyta u lekarza

no widzisz ja się nie spotkałam z pajacami, na szczęście, bo pewnie też bym
nie kupiła.

a w naszym przypadku reklamą jest stan zdrowia i w przypadku kilku moich
znajomych

5. Data: 2007-06-28 16:57:19

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 16:50, "dorra" <d...@v...pl> wrote:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w
wiadomościnews:1183040371.858103.310190@c77g2000hse.
googlegroups.com...> ja szczerze polecam "alveo" nie jest reklamowane, ale doskonale
wzmacnia

> [...]
> nie kupiła.
>
> a w naszym przypadku reklamą jest stan zdrowia i w przypadku kilku moich

Ciekawe bo ja mam kilku zdrowych znajomych, którzy nie wiedzą co to
Alveo :-)

6. Data: 2007-06-28 21:06:02

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe bo ja mam kilku zdrowych znajomych, którzy nie wiedzą co to
Alveo :-)

i w sumie po co ciągniesz ten wątek?
na dodatek ironicznie i infantylnie się zachowując?
ja też mam znajomych co nie wiedzą co to jest i są zdrowi, ale mam też
takich, których stan zdrowia bez chemii się poprawił i to bardzo.
A ci znajomi robią sobie badania okresowe, sprawdzają wqątróbkę, cukier itd?
ja tego nie sprzedaję bo nie zajmuję się takimi rzeczami, ale polecam z
własnego dobrego doświadczenia.
nie polecam rzeczy niesprawdzonych.

7. Data: 2007-06-29 08:43:29

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>ich organizm i są w miarę skuteczne, a nie są jedynie pieniędzmi
>wyrzuconymi w błoto za przereklamowany produkt ??

Czy babcia miala mierzone cisnienie??? Jesli nie, proponuje namowic babcie
na wizyte u lekarza. Na razie samowolnie nie funduj nic babci.

Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

8. Data: 2007-06-30 22:30:18

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 23:06, "dorra" <d...@v...pl> wrote:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Ciekawe bo ja mam kilku zdrowych znajomych, którzy nie wiedzą co to
> Alveo :-)
>
> i w sumie po co ciągniesz ten wątek?
Bo nie lubię reklamowania artykułów które służą jedynie wyciaganiu
pieniędzy od nabywców.

> ja tego nie sprzedaję bo nie zajmuję się takimi rzeczami
Tego akurat nie zakładam.

>, ale polecam z
> własnego dobrego doświadczenia.
> nie polecam rzeczy niesprawdzonych.
Leki itp prawdza się za pomocą badań z użyciem placebo itd. Przykłady
pojedynczych osób, które w dodatku zapłaciły za preparat nie mają
większego znaczenia. Opieranie się na nich jest własnie przykladem
przytoczonej infantylności :-).

9. Data: 2007-07-01 13:03:09

Od: Rostov <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lip, 00:30, k...@g...com wrote:

> Bo nie lubię reklamowania artykułów które służą jedynie wyciaganiu
> pieniędzy od nabywców.

A ja nie lubię mówienia o czymś, czego się nawet na oczy nie
widziało ...

10. Data: 2007-07-01 13:22:19

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rosto napisal:

> A ja nie lubię mówienia o czymś, czego się nawet na oczy nie
> widziało ...

:) czego sie na oczy nie widzialo? Cudownych ozdowien czy poprawy zdrowia ludzi
starszych, dzieki Alveo?

To prosze podac linki do niezaleznych badan klinicznych nad tym preparatem, aby
przekonac sceptykow.

Osobiscie, tez nie toleruje, robienia sobie z grup dyskusyjnych na ktorych
wiekszosc ludzi wypowiada sie z pobudek altruistycznych, bazaru.
W ten sposob, pasozytuje sie na pracy innych osob (np. piszacych tu
wolontariuszy,lekarzy) i niszczy idee wolnych grup dyskusyjnych.

torbiel w zatoce szczękowej
dziwny bol odbytu
Uczulenie na antybiotyki
Dietetyczka lub dietetyk