bez borowania - piaskowanie

1. Data: 2007-06-28 07:33:47

Temat: bez borowania - piaskowanie
Od: "@dams" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie usłyszałem właśnie o możliwości leczenia zębów metodą
piaskowania - ma ktoś może doświadczenie w tej dziedzinie - znaczy np leczył
zęby tą metodą i mógłby podzielić się swoimi wrażeniami etc

pozdrawiam
@dams

--
www.kredyt.org.pl

2. Data: 2007-06-28 13:09:16

Temat: Re: bez borowania - piaskowanie
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piaskowania - ma ktoś może doświadczenie w tej dziedzinie - znaczy np leczył
> zęby tą metodą i mógłby podzielić się swoimi wrażeniami etc

metoda ta dobra jest na bardzo male, i plytkie ubytki. takie dla ktorych
najmniejsze wiertlo jest za duze. duzo przy tym kurzu, ale da sie przezyc.
wieksze dzuiury wciaz potrzebuja wiertla.
iwon(K)a

3. Data: 2007-06-28 13:26:03

Od: Sir Jim <s...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

@dams pisze:
> [...]
> piaskowania - ma ktoś może doświadczenie w tej dziedzinie - znaczy np
> leczył zęby tą metodą i mógłby podzielić się swoimi wrażeniami etc

Jest także leczenie laserowe - chyba w tej chwili najbardziej
zaawansowane i nawet nie kosztuje tak dużo.
A swoją drogą przy laserach impulsowych fajnie brzmi "bombardowanie zęba
krótkimi uderzeniami plazmy".

Co na wzmocnienie dla osoby starszej ??
torbiel w zatoce szczękowej
dziwny bol odbytu