Co na wzmocnienie dla osoby starszej ??

11. Data: 2007-07-01 15:54:40

Temat: Re: Co na wzmocnienie dla osoby starszej ??
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lip, 15:03, Rostov <r...@o...pl> wrote:

> A ja nie lubię mówienia o czymś, czego się nawet na oczy nie
> widziało ...

Czy to, że wiesz lepiej co widziała a co nie inna osoba to zasługa
może Alveo? Jeśli tak to przepraszam i zaraz biegnę kupić :-)

12. Data: 2007-07-01 19:17:18

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
On 28 Cze, 23:06, "dorra" <d...@v...pl> wrote:
> Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Ciekawe bo ja mam kilku zdrowych znajomych, którzy nie wiedzą co to
> Alveo :-)
>
> i w sumie po co ciągniesz ten wątek?
Bo nie lubię reklamowania artykułów które służą jedynie wyciaganiu
pieniędzy od nabywców.

rozumie, że jesteś pan doktor który zapisuje leki które poleca ci firma
farmaceutyczna i wciskasz to ludziom bo masz z tego kasę, a nam niestety
chemia nie pomaga.
ziemia wyprodukowała naturalne złoża leków, trzeba umieć szukać i korzystać.
A grupa jest po to by sobie pomagać. Gdy ja szukałam pomocy chemią na
chorobę dziecka jej nie odnalazłam, bo sami lekarze milczą bo wiedzą, że
bakterie są już tak zmutowane że nic na nie nie działa to jest problem, nie
wyciągi z ziół, którymi można oczywiście poparte wiedzą czy lekarza czy
irydologa stosować nie jak placebo.
Co z tego że podasz mi jak penicylina kiedyś działała, a kto robi badania w
tych czasach że nie działa i sieje spustoszenie w organiźmie cżłowieka????

13. Data: 2007-07-01 19:41:46

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:1183242618.447268.173600@q75g2000hsh.
> [...]
>
> rozumie, że jesteś pan doktor który zapisuje leki które poleca ci firma
> farmaceutyczna i wciskasz to ludziom bo masz z tego kasę, a nam niestety
Taki ze mnie Pan Doktor jak z Alveo lek :-).

14. Data: 2007-07-01 19:43:42

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości > rozumie, że jesteś pan
doktor który zapisuje leki które poleca ci firma
> farmaceutyczna i wciskasz to ludziom bo masz z tego kasę, a nam niestety
> chemia nie pomaga.
Taki ze mnie Pan Doktor jak z Alveo lek :-)

a kto napisał, że to jest lek? proponuję czytać ze zrozumieniem, będzie
mniej nieporozumień.
Jakbyś przeczytał dokładnie doczytałbyś fragment o wynikach robionych przed
i po stosowaniu wyciągów z ziół, które jedynie regulują pracę naszego
organizmu.
Ale myślę, że ponieważ z tym czytaniem jest w tych czasach na bakier nie
będę się rozpisywać.

pozdrawiam
i EOT z mojej strony.

15. Data: 2007-07-01 20:49:48

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-07-2007 o 21:41:46 <k...@g...com> napisał(a):

> Taki ze mnie Pan Doktor jak z Alveo lek :-).

No co Ty, czytajac Twoje wypowiedzi miałem wrażenie, że jesteś lekarzem z
dużą wiedzą i z dużym doswiadczeniem. Kiedyś na tej grupie był doktor
dradam, mądrze się wypowiadał, myślałem, że to jego nowy nick.

--
Pozdrawiam. Janusz.

torbiel w zatoce szczękowej
dziwny bol odbytu