Co na zatoki??

1. Data: 2004-07-06 15:27:22

Temat: Co na zatoki??
Od: "JASON VOORHEES" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś skutecznego na zatoki?Ostatnio mam przewlekły katar, i ciagle cos mi sie
tam głęboko zbiera.
--
FRIDAY THE 13TH

2. Data: 2004-07-06 16:21:05

Temat: Re: Co na zatoki??
Od: "k.ia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JASON VOORHEES napisał:
> Coś skutecznego na zatoki?Ostatnio mam przewlekły katar, i ciagle cos mi sie
> tam głęboko zbiera.
> --
> FRIDAY THE 13TH

1 antybiotyk
2 fizykoterapia (solux, curapuls)
3 punkcja...
...ale przede wszystkim wizyta u lekarza!
kinga

3. Data: 2004-07-06 16:26:32

Od: "JASON VOORHEES" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k.ia" <k...@p...fm> napisał :
> 1 antybiotyk
Moze byc duomox?

> ...ale przede wszystkim wizyta u lekarza!

A jak sie nie ma czasu iśc do lekarza , bo wyjezdzam??

--
FRIDAY THE 13TH

4. Data: 2004-07-06 16:49:16

Od: "k.ia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JASON VOORHEES napisał:

> Moze byc duomox?
o antybiotyku wypowie się lekarz - nie chcę wchodzić z własnymi
typami, gdyż lek. nie jestem.

> A jak sie nie ma czasu iśc do lekarza , bo wyjezdzam??

Jedyne co mogę dodać od siebie to wiem, że czasami pomaga
fizykoterapia. Jeśli masz katar przewlekły, taki trudno schodzący to
curapuls pomoże w jego ewakuacji, ew. naświetlanie lampami np.solux.
Zabiegów tych nie polecam jednak przy stanach ostrych, gdy z nosa cały
czas się sączy. Jeśli wydzielina zawiera ropę i krew to już pozostaje
chyba tylko antybiotyk...
...ale jeśli wyjeżdżasz to ja nie mam propozycji na zestaw podróżny... ;)

Trzymaj się!
kinga

5. Data: 2004-07-06 18:04:10

Od: "JASON VOORHEES" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "k.ia" <k...@p...fm> napisała:
Jeśli masz katar przewlekły, taki trudno schodzący to
> curapuls

A co to ten curaplus?TO jakis lek?

Jeśli wydzielina zawiera ropę i krew to już pozostaje

Rope zawiera , krwii nie

Ide jutro do ogólnego.
Dzieki pozdrawiam

--
FRIDAY THE 13TH

6. Data: 2004-07-06 19:21:29

Od: "Brutuus" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JASON VOORHEES" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> Coś skutecznego na zatoki?Ostatnio mam przewlekły katar, i ciagle cos mi
sie
> tam głęboko zbiera.
> --
> FRIDAY THE 13TH
> Ja polecam homeopatie.Nic mi nie pomagalo tylko krople Arnica heel.3
xdziennie po 10 kropli do malej ilosci wody 10-15 min przed lub po
jedzeniu.W stanach ostrych mozna przez 2 godz przyjmowac co 15 min potem co
pol godz co godz itd a nastepnie 3x dziennie.A chce powiedziec ze zaliczylam
wczesniej szpital -3 tyg w tym 10 punkcji i to leczenie starczylo na miesiac
a potem od nowa.I homeopatia mnie uratowala.Warto sprobowac.zyczezdrowka
brutus

7. Data: 2004-07-06 20:15:23

Od: "Elik" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-07-06 20:20:16

Od: "k.ia" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JASON VOORHEES napisał:

> A co to ten curaplus?TO jakis lek?

Nie, nie lek, tylko impulsowe pole magnetyczne wielkiej częstotliości.

9. Data: 2004-07-07 09:26:07

Od: "JASON VOORHEES" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <g...@p...fm> napisał :

> [...]

No wiec byłem u lekarza , może kogoś interesuje co dostałem:

-Rovamycine
-Lacidofil
-Mistabron
-Ascorutical
-Flegamina

--
FRIDAY THE 13TH

10. Data: 2004-07-07 12:43:05

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JASON VOORHEES" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

> Coś skutecznego na zatoki?Ostatnio mam przewlekły katar, i ciagle cos mi
> [...]
Najlepsze na usunięcie złogów z zatok jest płukanie ich osoloną cieczą
po uprzenim ogrzaniu głowy. Ogrzanie dokonuje się poprzez przykrywanie kilka
razy gorącym ręcznikiem lub trzymaniem w gorącej parze i płukaniu zimną wodą
na zmianę. Ma to na celu zmiękczenie złogów w zatokach przynosowych i
czołowych tak aby mogły się wydostać przez kość sitową. Następnie należy
płukać jamę nosową taką cieczą, która na zasadzie osmozy będzie wyciągała
ropę i śluz. Najlepszą do tego zabiegu jest własna uryna, ale jak ktoś jest
zbyt "obżydliwy" to mozna zastąpić wodą morską lub roztworem soli.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Męcząca senność
Czkawka :(