Co nas czasem denerwuje

1. Data: 2005-12-08 14:37:32

Temat: Co nas czasem denerwuje
Od: <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo mnie np. włos w zupie

2. Data: 2005-12-08 14:39:03

Temat: Re: Co nas czasem denerwuje
Od: Jędrek <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo mnie np. włos w zupie

a mnie denerwują trolle na surowo
az

3. Data: 2005-12-08 18:52:34

Od: "pterodaktyl" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl>wrote
> Bo mnie np. włos w zupie

rozgotowana pasta

4. Data: 2005-12-09 13:39:47

Od: "Myszaq" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dn9gdm$ctf$1@news.onet.pl...
> Bo mnie np. włos w zupie

Np. tej chwili ten i powyższy post, który nic nie wnosi do grupy :P

5. Data: 2005-12-09 17:42:21

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pterodaktyl" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> rozgotowana pasta

Do butów? Mnie denerwuje, jak ktoś na makaron mówi pasta, mieszkamy przecież
w Polsce, nieprawdaż?
A żeby nie było czepialsko, to w temacie kuchni denerwuje mnie podawanie
przepisu które mi wybitnie smakuje, gdzie proporcje są na oko. Tak nawet
najpyszniejszą potrawę można kompletnie sp.. artolić.

Pozdrawiam,
Akulka

6. Data: 2005-12-26 15:48:21

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przepisu które mi wybitnie smakuje, gdzie proporcje są na oko. Tak nawet
> najpyszniejszą potrawę można kompletnie sp.. artolić.

...hehehe...masa przepisow nie nadaje sie do podania ;) ze wzgledu na to, ze
aby przepis koncowo zachwycil....wymagana jest intuicja i dobry smak
przygotowujacego. Zwyczajny beszamel....zeby kalafior pod beszamelem
zachwycil...musi sam beszamel byc najlepszej jakosci i doskonale doprawiony.
Zeby dorsz zapiekany pod cukinia i pomidorami polozyl na kolana najwiekszego
smakosz..musi byc swietnie dobrany zestaw przypraw...
A doprawienie i doszlifowanie to nie zawsze kwestia proporcji...
ale to tak na marginesie.
Zmuszam zawsze siebie i innych - aby jednak ogarniac i zapisywac proporcje
bo bez nich potrafi sie wszystko rozjechac w rozne strony Torunia....

mnie denerwuje - jednotorowosc gotowania w polskich domach (siekajac salatke
jarzynowa na zamowienie kogos tam - znowu nie moglam uwierzyc ze nadal kazdy
to robi i nadal kazdy idzie do innych i tam to je....), piach w salacie i
szpinaku w restauracjach, niedoprawione dania.......

agataw

7. Data: 2005-12-26 20:55:02

Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agata wrote:
> siekajac
> salatke jarzynowa na zamowienie kogos tam - znowu nie moglam uwierzyc
> ze nadal kazdy to robi i nadal kazdy idzie do innych i tam to
> je....

A ja uwielbiam tradycyjną sałatkę jarzynową i nie wyobrażam sobie Świąt,
imienin bez niej.

Ania

8. Data: 2005-12-26 21:43:47

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania B-J" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ja uwielbiam tradycyjną sałatkę jarzynową i nie wyobrażam sobie Świąt,
> imienin bez niej.
>
> Ania

...wiem ze sie ja nadal lubi...szanuje :)
ino refleksja mnie naszla jak mocno sie zakorzenila wsrod nas
Swiat bez niej nie wyobrazaja sobie miliony

nie jadam ale doprawiam i siekam

agataw

9. Data: 2005-12-27 13:56:37

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...onet.pl napisał(a):
> Bo mnie np. włos w zupie

zaczarowany pierniczek ???
Mars

10. Data: 2005-12-27 14:09:16

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> ...wiem ze sie ja nadal lubi...szanuje :)
> ino refleksja mnie naszla jak mocno sie zakorzenila wsrod nas
> Swiat bez niej nie wyobrazaja sobie miliony
>
> nie jadam ale doprawiam i siekam

Ja także bardzo ja lubię, ale, że mnie cos trafia przy siekaniu warzyw idę
zazwyczaj na szybszy substytut - po 2 puszki groszku, kukurydzy i czerwonej
fasoli, 3-4 jaja na twardo i ew. kilka kiszeniaków zcietych w kostkę + duża
łycha majonezu (kieleckiego, a co). Mniam. Może nie smakuje tak samo, ale za
to nie mniej pysznie:-)

Pozdrawiam,
Akulka

Ps. Uwielbiam też sałatkę z porów - poryw krążki i jaja na twardo z odrobina
majonezu - uff, niebo w gębie dla mnie. O przyprawach, z których
najważniejszy to pieprz, nawet nie wspominam;P

No i co tam by zjeść dziś na obiadek .....?
Mango i avokado
Sztuczne skorupki do jaj faszerowanych
Bee-Gees :)
[OT]Czy da się wychować kulinarnie męża?