Co o tym myslicie ?

1. Data: 2003-02-03 15:34:03

Temat: Co o tym myslicie ?
Od: "Wiktor Polanowski" <d...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W sumie to nie wiem od czego zaczac, otoz chodzi mi o to;
Ostatnio ogladalem program na tvp2 o Francji byli tam rozni ludzie
najczesciej polak zwiazany z francuzka i na odwrot, raz w wywiadzie zona
polaka z francji przyznala sie do tego, ze myslala ze w polsce nie ma gor,
ze jest to teren plaski.
Ostatnio bylem w Holandii i pytajac sie paru osob o to gdzie lezy polska
czesto odpowiadali, a gdzies kolo rosji. Wiem ze jedynym liczacym sie
panstwem "slowianski" na swiecie jest rosja, no ale ebz przesady.

Wczoraj ogladalem EuroNews i byla sonda przeprowadzona na temat krajow ktore
chca wstapic do UE, 75% nie wiedzialo jakie kraje to sa (zaraz ktos pewnie
powie ze statystyki klamia ale chyba tutaj nie wystepuje klamstwo) Ci ktorzy
wiedzieli mowili Polska, ale gdy kobieta spytala sie w Berlinie niemca ok
20lat: Stolica ktorego panstwa jest Warszawa, a On: Litwa ? Jak ktos
mieszkajacy przy granicy z Polska nie wie jaka jest stolica tego panstwa ?
Wiekszosc amerykanow pewnie nei wie o Europie albo czy w polsce pada snieg
czy sa autostrady - skad to sie bierze ?

Tak na marginesie, Przeciez nie kazdy kazdy polak kradnie i zrywa truskawki
w Norwegii, kradnie samochody w Niemczech, zrywa Tulipany w Holandii itd.

1. Data: 2003-02-03 22:28:41

Temat: Re: Co o tym myslicie ?
Od: "Take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale z ciebie fleja !

- Piotrek

1. Data: 2003-02-03 23:57:15

Od: "Wiktor Polanowski" <d...@a...mail> szukaj wiadomości tego autora

> Ale z ciebie fleja !

Najpierw naucz sie czytac.

Vice Wersa

1. Data: 2003-02-04 00:11:12

Od: "Take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiktor Polanowski" <d...@a...mail> napisał w wiadomości

> Najpierw naucz sie czytac.

Więc to celowe ?

"polska,
rosja,
Holandia,
francuzka,
niemiec,
zona polaka z francji,
EuroNews,
Wiekszosc amerykanow pewnie nei wie o Europie albo czy w polsce pada snieg
Tulipany w Holandii "
... itd.

Ja wiem, że jest dysleksja, że nie należy się czepiać.
Ale trudno mi uwierzyć, że dotyczy to ciebie.

I jak cholera to się gryzie z tematem, który poruszasz.
Więc o co chodzi ?
Jakaś kombinacja - forma + treść ?
Co ?

> Vice Wersa

:)

- Piotrek

1. Data: 2003-02-04 03:06:30

Od: "Tomek 'Spec'" <t...@s...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiktor Polanowski" <d...@a...mail> napisał w wiadomości
> Wiekszosc amerykanow pewnie nei wie o Europie albo czy w polsce pada snieg
> czy sa autostrady - skad to sie bierze ?

Dziwilbym sie gdyby bylo inaczej :D

Pozdrawiam ;-)
Tomek

1. Data: 2003-02-04 19:54:40

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiktor Polanowski wrote:
> Tak na marginesie, Przeciez nie kazdy kazdy polak kradnie i
> zrywa truskawki w Norwegii, kradnie samochody w Niemczech,
> zrywa Tulipany w Holandii itd.

Ale większość tak robi. Np. większość Polaków w Stanach przebywa tam
nielegalnie. Wyjeżdżają ludzie ze wsi, bez żadnego wykształcenia, nie
znający nawet podstaw angielskiego i liczą na cud. A że cud się nie zdarza
to "dziadują" i niestety taką opinię wystawiają o Polakach. Często jak
jestem za granicą to Polaków poznaję nawet wtedy, gdy się nie odzywają. Nie
wiem, na czym to polega, ale jakieś specyficzne zachowanie sprawia, że
jednak odróżniamy się od reszty Europejczyków. Oczywiście, jest wielu
Polaków, którzy przynoszą Polsce dumę. Np. naukowcy. Jednak stanowią oni
mniejszość.

--
pozdrawiam,
Elvira

BADANIE - Tereny zielone w Warszawie
bezsensowne zwiazki (bylo: "nietypowe" związki)
niedojrzałość partnera do ojcostwa, co robić?
Jak sobie radzicie ze strachem?
BAJKI ciąg dalszy.............z drugiej strony