Co polecacie?

1. Data: 2003-09-05 10:39:34

Temat: Co polecacie?
Od: "Edi" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaki żel lub piankę do mycia twarzy byście poleciły?
O ile pamiętacie piszcie ceny.

Pozdrawiam
Edi

1. Data: 2003-09-05 11:01:08

Temat: Re: Co polecacie?
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edi" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Jaki żel lub piankę do mycia twarzy byście poleciły?
> O ile pamiętacie piszcie ceny.

To uscislij, jak masz cere. Sucha, tlusta, normalna, mieszana?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-05 11:05:07

Od: "Edi" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości:

> To uscislij, jak masz cere. Sucha, tlusta, normalna, mieszana?

Mam cerę suchą, wrażliwą

Pozdrawiam
Edi

1. Data: 2003-09-05 11:17:35

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam cerę suchą, wrażliwą

Uuuu, to ja Ci niestety nie pomoge, bo mam tlusta jak talerz smalcu. Wiem
jednak, ze Avene ma serie do cery wrazliwej i zdaje sie, ze zel do mycia tez
tam jest.Jak z jakoscia - nie ma pojecia.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-05 11:24:33

Od: "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taki zel do cery wrazliwej i bardzo wrazliwej o nazwie Phisiogel
(chyba tak sie
to pisze, ale z gory przepraszam za bledy). Dostepny tylko w aptece.
Naprawde
fajny i hipoalergiczny, bezzapachwy. Cena ok. 20 zl

1. Data: 2003-09-05 11:31:04

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka
> [...]
tez
> tam jest.Jak z jakoscia - nie ma pojecia

A, i przypomnialo mi sie. Widzialam w aptece zel do cery suchej i wrazliwej
Iwostin. Mialam krem, mi nie sluzyl (bo mnei uczulil o dziwo), ale moja
siostra bardzo go sobie chwali.

Krusz.
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-09-05 11:31:52

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> fajny i hipoalergiczny, bezzapachwy. Cena ok. 20 zl

Albo bliżej 25 pln (płaciłam zwykle 26 zł). Physiogel firmy Steifel, jakby
co. Godny polecenia, tylko mało wydajny.

pozdrawiam,
Sana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2003-09-05 13:12:52

Od: "Edi" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wrazliwej
> Iwostin. Mialam krem, mi nie sluzyl (bo mnei uczulil o dziwo), ale moja

Nie pamiętasz ile kosztował ten żel?
Muszę wypróbować bo moja twarz po umyciu jest strasznie napięta.
Po jakich żelach buzia jest gładka, ale nie ściągnięta?

Edi

1. Data: 2003-09-05 13:28:07

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Muszę wypróbować bo moja twarz po umyciu jest strasznie napięta.
> Po jakich żelach buzia jest gładka, ale nie ściągnięta?

Bardzo polecam pianke Citrobiotic z IDEA25.
Jest po prostu swietna. Przy myciu ma sie wrazenie jakby jeszcze dodatkowo
natluszczala, ale jak sie wytrze twarz wrazenie znika, a buzka jest gladka,
czysta i nie sciagnieta.
Zawiera ekstrakt z grapefruita, wiec moze uczulac. Jest bardzo wydajna i
opakowanie wieksze niz w innych zelach.
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=23789&ses
sion=dc611ad308753ea1

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-09-05 14:02:55

Od: "Kwizak" <r...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to malo wydajny?? Ja uwazam,ze wrecz przeciwnie.

Jeszcze długo schnące włosy
juvena??
jaki krem na zimne dni?
czerwony nos i podklad