Co polecicie do zmęczonych nóg

1. Data: 2005-04-21 20:00:01

Temat: Co polecicie do zmęczonych nóg
Od: "Maga" <v...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejeczka. Mam taki problem. Zapewne będę miała żylaki, bo to u mnie
rodzinne, skórę właściwie na całym ciele mam płytko unaczynioną. Widocznych
żylaków jeszcze nie mam i wolałabym, żeby taki stan trwał jak najdłużej.
Coraz częściej jednak mam takie nie miłe uczucie zmęczonych nóg i zaczynają
jakby nawet puchnąć. Jest to w sumie zrozumiałe, tryb życia głównie siedzący
itd. Przydałoby mi się jakieś smarowidło, które jakieś ukojenie by
przyniosło. Jest tego trochę, a ja nie wiem co wybrać, jeszcze żeby nie było
za drogie. Ja wiem, że rutinoscorbin, albo jeszcze coś specjalnie na żylaki,
ćwiczenia, nogi do góry itd. ale np. po ponad 3-godzinnej jeździe pociągiem
naprawdę trzeba mi czegoś takiego, czym bym się mogła posmarować i co jakoś
by pomogło.
Miałam kiedyś takie coś z Avonu i niezłe w sumie było, ale może są jakieś
lepsze tego typu specyfiki?
Chodzi mi o jakieś opinie, bo nazwy sobie znajdę bez problemu, ale niewiele
mi to wszystko mówi.
Z góry dzięki i pozdrawiam wiosennie, mimo aury takiej trochę mało
wiosennej.
Maga

1. Data: 2005-04-21 20:27:31

Temat: Re: Co polecicie do zmęczonych nóg
Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maga napisał(a):
> Hejeczka. Mam taki problem. Zapewne będę miała żylaki, bo to u mnie
<ciach>

moje wskazówki: przede wszystkim pływanie, w ogóle dużo ruchu, najlepiej
na świeżym powietrzu :)

wieczorem ukojenie przyniesie Ci kąpiel z dodatkiem soli, mi
przynajmniej pomagała...

co do specyfików- tez miałam z avonu taki cytrusowy specyfik, olejek do
moczenia nóg, nie pamiętam dokładnie nazwy, ale bylam zadowolona...

z kolei z oriflame'u miałam taki żel chłodzący i też był całkiem całkiem...

szczególnie w lecie, kiedy puchnięcie nóg bardziej doskwiera...

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-04-22 06:50:40

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 21 kwietnia 2005 22:00
użytkownik Maga, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> lepsze tego typu specyfiki?
> Chodzi mi o jakieś opinie, bo nazwy sobie znajdę bez problemu, ale

Jest taka maść Venoruton do kupienia w aptece bez recepty. Są też specjalne
tabletki na to, ja zapomiałam, jak to się nazywa.
Generalnie na początek można rutinoscorbin lub cerutin (to samo a tańsze)
jeść sobie codziennie. Sprawdziłam na sobie, że po pewnym czasie uczucie
zmęczonych nóg i opuchlizna wieczorna radykalnie się zmniejsza. No, ale
trzeba to brać przez jakiś czas, regularnie, po tygodniu jeszcze nic nie
zauważysz.
Ze "smarowaczy" ja mogę polecić kasztanowy żel do stóp Ziai. Ja wiem, że do
stóp, ale ja go używałam też na łydki. Wspaniale łagodzi, szybko wsiąka i
ładnie pachnie :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-04-22 19:26:41

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:d4a6j2$p0e$2@inews.gazeta.pl:

> Ze "smarowaczy" ja mogę polecić kasztanowy żel do stóp Ziai. Ja
> wiem, że do stóp, ale ja go używałam też na łydki.

Albo ja coś namieszałam, albo Ty źle przeczytałaś ;) Żel jest do
_nóg_.

> Wspaniale łagodzi, szybko wsiąka i ładnie pachnie :)

Syćko prawda.

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-04-23 11:28:36

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 22 kwietnia 2005 21:26 użytkownik
mips, sącząc kawkę, wyklepał:

> Albo ja coś namieszałam, albo Ty źle przeczytałaś ;) Żel jest do
> _nóg_.
Z pewnością ja źle przeczytałam :)

Krusz.

--