Co posadzić przed oknami?

21. Data: 2004-05-31 16:48:36

Temat: Re: Co posadzić przed oknami?
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:c9fnb5$rl$1@korweta.task.gda.pl...
> Użytkownik Marzenna Kielan napisał:

> A czy bez tam zakwitnie?
> Marzeno - hortensje i jeszcze raz hortensje - drzewkowata o której
> własnie mowa w innym wątku.

Drzewkowata? Czy to inaczej bukietowa? Ta późna bukietowa jest naprawdę
urokliwa. Z bukszpanem pomysł jest sympatyczny :)

Pozdrawiam, Marzenna

22. Data: 2004-05-31 17:05:40

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Drzewkowata? Czy to inaczej bukietowa?

Nie drzewkowata to H. arborescens a bukietowa to H.paniculata.

>Ta późna bukietowa jest naprawdę
> urokliwa. Z bukszpanem pomysł jest sympatyczny :)

Można by dodać jakieś subtelne byliny kwitnące na biało...
Paprocie jakieś...
Byle nie było zbyt ciapkato:-)
Ale to moje subiektywne odczucia:-)

Pozdrawiam
Marta

23. Data: 2004-05-31 17:09:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marzenna Kielan" <m...@s...pl> wrote in message

> Znalazłam fajne zdjęcie:
> http://www.waverlyfarm.com/catalog-photo.html?photo=
SRNMRPL-e
> No ładne to to jest, faktycznie :)

Cudactwo jakies, zamiast zwyklego krzewu :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2004-05-31 17:16:24

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> Drzewkowata? Czy to inaczej bukietowa?

Nie. Hydrangea arborescens, a nie paniculata.

Pozdrowienia,
Michal

25. Data: 2004-05-31 17:22:35

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz napisał:
> "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> wrote in message

o=SRNMRPL-e

> Cudactwo jakies, zamiast zwyklego krzewu :-(

Cudactwo i to na kiju:-(

Zobacz tutaj - ech moze mój zacznie rosnać w koncu:-)

http://www.millernursery.com/image/syringaMeyeriPali
binM.jpg

Pozdrawiam
Marta

26. Data: 2004-05-31 17:24:34

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Można by dodać jakieś subtelne byliny kwitnące na biało...
> Paprocie jakieś...

A mowilem, ze kwiaty hortensji pnacej to mit, wcale nie
kwiaty paproci!

Pozdrowienia,
Michal

PS. Chyba jednak nie uda mi sie nadrobic zaleglosci pisania w maju :-(

27. Data: 2004-05-31 17:45:01

Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Marzenna Kielan napisał(a), a ja podchodzę do płota jako i on
:
> Znalazłam fajne zdjęcie:
> http://www.waverlyfarm.com/catalog-photo.html?photo=
SRNMRPL-e
> No ładne to to jest, faktycznie :)

no nie całkiem to jest to, znalazłaś ale imho zdjęcie szczepionego bzu na
innym - u mnie jest to krzak sięgający najwyżej do piersi

http://republika.pl/ogrody2004/wiosna3.htm

tak wyglądaja te sprzedawane u nas (po kilku latach w ogrodzie)

--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników

28. Data: 2004-05-31 18:10:13

Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Marzenna Kielan napisał(a), a ja podchodzę do płota jako i on
:
> Chodzi o stronę północną i główne wejście do domu.

hmm,to musisz szukac roślin które lubią mało światła

u mnie od północy pieknie rośnie cis ; dorodna tuja ; irga ; hortensje ;
mahonia ; o paprocie sa dobrym pomysłem też ładnie rosną i tworzą gąszcz

bluszcze i bukszpany wolno rosną, czasem bardzo wolno ....

ale w dendrologii do miejsc zacienionych znajdziesz: Taxus; Tsuga canadensis
; Acer circinatum i A.palmatum ; Cornus sanguinea; Corylus avellana ; Daphne
;
Deutzia ; Euonymus ;

mi sie podoba osobiscie trzmielina ,są różne gatunki , wawrzynki też są
fajne ; Ilex ; kruszyna Frangula ; laurowiśnie ; Lonicera ; Mahonia ;
czeremcha Padus ; winobluszcz ; jasminowce rododendrony ; bez czarny ;
tawuły ;

nie wiem czy zauważyłaś ale z powyższych zrobił sie piekny kompleks leśny :
czeremchy ; leszczyny ; kruszyny ; trzmieliny etc.

zdobądź "Dendrologię" Bugały - jest tam duzo wiadomości

29. Data: 2004-05-31 19:02:42

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

SRNMRPL-e

> Cudactwo jakies, zamiast zwyklego krzewu :-(

Bez (turecki) to ma być ładny krzak a nie drzewo :-(. Choc ja się moze
nie znam.
--
Pozdrawiam z domu :-)
Tomek B.

30. Data: 2004-05-31 19:03:53

Od: "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra napisał:
> Cudactwo i to na kiju:-(
:-))))

> Zobacz tutaj - ech moze mój zacznie rosnać w koncu:-)
>
> http://www.millernursery.com/image/syringaMeyeriPali
binM.jpg

Oj, to, to.

--