Co posadzić przed oknami?

31. Data: 2004-05-31 19:12:10

Temat: Re: Co posadzić przed oknami?
Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bauer" <R...@b...cy> napisał w wiadomości
news:c9fvgi$kn1$1@news.onet.pl...
> [...]
SRNMRPL-e

> Bez (turecki) to ma być ładny krzak a nie drzewo :-(. Choc ja się moze
> nie znam.

Ale jest zabawny, taka kulka na kiju ;)) Przypomina mi trochę nietypowy
klon.,

Pozdrawiam, Marzenna

32. Data: 2004-05-31 19:12:20

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Bauer napisał:

> [...]
libinM.jpg

> Oj, to, to.

To ja się dopiszę i przyznam, że wiem dlaczego u mnie nie chce rosnąć.
Po sugestii Bartka sprawdzałam jeszcze raz czy nie ma gryzoni - nie ma.
A potem mnie tknęło.
Połozyłam koło bzu wielki kamień by raz - mój nieletni nie wjechał
kosiarą, dwa by pies nie zadeptał, trzy by obaj nie wleźli na dzwonek
Thor Pedo. Resztkami sił dźwignęłam kamulec a tam piękna norka i
mrowisko do kompletu:(((

Pozdrawiam
Marta
z budzącymi się instynktami morderczymi

33. Data: 2004-05-31 19:15:30

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old w Milanówku" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl>
napisał w wiadomości news:c9fsdd$6td$1@atlantis.news.tpi.pl...

> nie wiem czy zauważyłaś ale z powyższych zrobił sie piekny kompleks leśny
:
> czeremchy ; leszczyny ; kruszyny ; trzmieliny etc.

Dobra, to idę to oglądać w książkach i katalogach. Długi wieczór przede mna
;)

> zdobądź "Dendrologię" Bugały - jest tam duzo wiadomości

Postaram się, choć już widzę, że to nie będzie chyba łatwe.

Pozdrawiam i dzięki :) Marzenna

34. Data: 2004-05-31 19:17:08

Od: "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old w Milanówku" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl>
napisał w wiadomości news:c9fsdd$6td$1@atlantis.news.tpi.pl...

> zdobądź "Dendrologię" Bugały - jest tam duzo wiadomości

Jesteś pewnien, że to miało tytuł "Dendrologia"? Znalazłam właśnie: "Drzewa
i krzewy" tego autora, czyli może wyszło pod takim tytułem?

Pozdrawiam, Marzenna

35. Data: 2004-05-31 19:21:37

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> http://www.millernursery.com/image/syringaMeyeriPali
binM.jpg

A takie cos to chetnie bym mial. Ale z karlowatym bzem (lilakiem)
moje doswiadczenia sa zle. Nie wiem czy ten moj to meyeri, czy
jakis inny, ale przez pare lat rosl nienajlepiej i kwitl nie tak wspaniale
jak zwykle bzy. Pod koniec zeszlego sezonu niektore pedy zaczely
schnac, w tym juz wszystkie padly oprocz dwoch.

Za to gozdziki brodate kwitna wspaniale.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

36. Data: 2004-05-31 19:40:57

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> [...]
> kosiarą, dwa by pies nie zadeptał, trzy by obaj nie wleźli na
> dzwonek Thor Pedo. Resztkami sił dźwignęłam kamulec a tam piękna

Mrówki to pikuś, mnie bardziej zainteresował ten dzwonek... Sieje się?
:-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Byków już nie ma w Bykowie
Nie ma więc kto ulżyć krowie.

37. Data: 2004-05-31 19:51:27

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko napisał:

> Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Mrówki to pikuś, mnie bardziej zainteresował ten dzwonek... Sieje się?
> :-)

Pewnie będzie się siał jak inne karpackie, ale jeszcze u mnie nie kwitł.
No i nie wiem czy siewki powtórzą cechy?
Miałam dwa i jeden zniknął ( teraz juz wiem co go zeżarło), drugi stał w
miejscu i nic, ruszył dopiero kilka dni temu.
Ale musisz sie uzbroić w cierpliwosć, bo pierwsza sadzonka jest juz
zaklepana.

Pozdrawiam
Marta

38. Data: 2004-05-31 19:54:13

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> writes:

> Pewnie będzie się siał jak inne karpackie, ale jeszcze u mnie nie
> kwitł. No i nie wiem czy siewki powtórzą cechy?

No i to w sianiu jest najlepsze...

> Ale musisz sie uzbroić w cierpliwosć, bo pierwsza sadzonka jest juz
> zaklepana.

Ależ spokojnie... Cierpliwy jestem... Cierpliwy jestem. No. przecież
jestem cierpliwy :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jako autor limeryków E. Lear słynie
Czytających go -- po kwaśnej poznasz minie.

39. Data: 2004-05-31 19:57:56

Od: Too Old w Milanówku <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta Marzenna Kielan napisał(a), a ja podchodzę do płota jako i on
:

masz rację przepraszam
"Drzewa i krzewy" Bugała PWRiL 1991
ISBN 83-09-00013-8

chyba było tez późniejsze wydanie

--
kochany rekinek kolcobrzuchaty- J.Krzysztof Chiliński
Milanówek obok stolicy Państwa Urzędników

40. Data: 2004-05-31 20:05:15

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrowienia,
> Michal
>
> PS. Chyba jednak nie uda mi sie nadrobic zaleglosci pisania w maju :-(
>
> --
> Michal Misiurewicz

Przez dwie godziny możesz odpowiedzieć na 100 postów;-)

Pozdrawia na upartego boletus

mrozoodporne różaneczniki?
brunnera
Żywopłot naturalny