Co przygotować na romantyczną kolację?

31. Data: 2006-08-17 06:53:48

Temat: Re: Co przygotować na romantyczną kolację?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elske" <k...@n...o2.pl> wrote in message
news:ec110j$npv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie zależy od tego. Związek jest stabilny a facet chciał po prostu zrobić
> przyjemność swojej kobiecie - nie rozumiem skąd wzięłaś takie księżycowe
> wnioski?

Niektóre tak mają, taka kalka...

32. Data: 2006-08-17 09:30:36

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> Np. pierogi, bigos albo groch z kapustą? ;-)

Hamburgery, frytki...

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

33. Data: 2006-08-17 09:37:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hamburgery, frytki...
>
> E.

Bardzo blisko:

Kurczak z różna i frytki, Tokay Furmint, a nawet Samorodni - resztę niech
milcząc mówią wargi...

34. Data: 2006-08-17 10:27:37

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przyjemność swojej kobiecie - nie rozumiem skąd wzięłaś takie księżycowe

No właśnie ..........związek jest stabilny, kobieta oczekuje spotkania z tym
facetem a to co zanajdzie sie na talerzu to sprawa drugorzędna i jedynie
miły dodatek do całości - więc nie rozumiem całego tego zamiesznia pod
tytułem "romantyczna kolacja", można cos ciekawego przygotować ale nie dajmy
sie zwariować!
Najważniejsze w tym wszystkim sa zaangażowanie i pomysłowość osoby
organizującej ta kolacje, a jesli między tymi ludźmi iskrzy to kolacja
będzie udana bez względu czy podane zostaną pierogi czy krewetki

Pozdrawiam

Monika

35. Data: 2006-08-17 10:34:22

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> napisał w wiadomości

> a jesli między tymi ludźmi iskrzy to kolacja będzie udana bez względu czy
> podane zostaną pierogi czy krewetki

po co w ogóle ta kolacja skoro związek stabilny
d.

36. Data: 2006-08-17 10:35:57

Od: "Grooveman" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grooveman" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> hej,
>
> gotuję od wielu lat, ale to "obiadowe" potrawy. Teraz kobita wraca z
> kilkudniowego wyjazdu (straszny łasuch ;) , a ja chcę zrobić coś
> extra-romantycznego na kolację. Co byście proponowali? Budżet do 100 zł.

udało się extra ;) Wszystkim THX Zdecydowałem się na następujące menu:

1. schab marynowany w winie zapiekany w cieście na zimno
2. krem z brokuł z groszkiem ptysiowym i bitą śmietaną
3. camembert z rozmarynem zapiekany w cieście francuskim
4. sałatka za sałaty rucola i pomidorów z bazylią i parmezanem
+ butelka wytrawnego czerwonego wina.

Wszystkim THX za pomysły

Pozdro
Groover

37. Data: 2006-08-17 10:37:36

Od: "Grooveman" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> po co w ogóle ta kolacja skoro związek stabilny

o związek należy dbać bez przerwy. A sprawianie najbliższej osobie
przyjemności jest podstawą.

Pozdro
Groover

38. Data: 2006-08-17 10:40:17

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> po co w ogóle ta kolacja skoro związek stabilny
> d.

Bo generalnie miło jest wspólnie spędzać czas i angażowac sie w
pomysły/projekty przynoszące radość ukochanej osobie :-)

Monika

39. Data: 2006-08-17 10:43:06

Od: "Grooveman" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Elske" <k...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

to nie tak. Związek od tego nie zależy. Ale czy to znaczy, że nie należy
najbliższej osobie sprawiać przyjemności? A dla łasucha i smakosza dobre
jedzonko więcej znaczy, niż kwiaty i takie tam...

> [...]
> pod tytułem "romantyczna kolacja", można cos ciekawego przygotować ale nie

owszem - nie znasz Ani ;P Takie waricatwo przynosi doskonałe rezultaty ;D

> Najważniejsze w tym wszystkim sa zaangażowanie i pomysłowość osoby
> organizującej ta kolacje, a jesli między tymi ludźmi iskrzy to kolacja
> będzie udana bez względu czy podane zostaną pierogi czy krewetki

też racja, ale tu chodziło o zaskoczenie czymś zupełnie nowym w menu. BTW
polecam wszystkim krem z brokuł z groszkiem ptysiowym i bitą śmietaną ;)
RRRReeeewelacja.

Pozdro
Groover

40. Data: 2006-08-17 10:44:12

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3. camembert z rozmarynem zapiekany w cieście francuskim
> 4. sałatka za sałaty rucola i pomidorów z bazylią i parmezanem

:-)

Pozdrawiam

Monika

przepis na alse do nachos