Co przygotować na romantyczną kolację?

51. Data: 2006-08-17 17:11:29

Temat: Re: Co przygotować na romantyczną kolację?
Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Aug 2006 17:41:11 +0200, Waćpanna lub waćpan Akulka, w
wiadomości <news:ec22mj$4c9$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> swiec jest głupie, dziecinne i bez wyobraźni. Natomiast karmienie się
> winogronami na górce wśród szczerego pola przy blasku księżyca i gwiazd juz
> mnie kręci. Najromantyczniejsze są rzeczy najprostrze, płynące z serca.
> Wszystko inne to sztuka dla sztuki...
> Schemat romantycznej lekkostrawnej kolacji a potem bara-bara, też wyszedł z
> mody (zwłaszcza, że zaleca się ćwiczenia fizyczne przy pustym żołądku). Dla
> mnie duzo romantyczniejsze jest bara-bara, a potem usmażenie zrobienie
> czegos do jedzenia przez faceta ubranego w sam fartuszek;-)

Widzisz - wiele szkół, wiele podejść.
Zawsze chciałam żeby facet obsypał mi łóżko płatkami kwiatów, albo
przygotował kąpiel z mnóstwem świeczek w łazience i mlekiem w wannie.
A co do gotowania - wspólne gotowanie jest dla mnie romantyczne, wspólne
próbowanie, doprawianie, przekomarzanie nad garnkiem. Ale także klasyczna
kolacja z Jego strony. Z naszym ulubionym mlekiem w kieliszkach od
czerwonego wina ;)
Romantyczne są też dla mnie lody z wiśniami jedzone w pościeli od rana (ale
nie rozmazywane w pościeli), różowe wino i serek z niebieską pleśnią
wieczorem, oraz pizza w naszej ulubionej pizzerii.

Nie czuje się ani dziecinna, ani ze sztuką dla sztuki.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

52. Data: 2006-08-17 17:29:38

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grooveman" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> napisał w wiadomości
>
> gotuję 300 dni w roku - niemal codziennie. To ja przygotowuję posiłki ;)
> Robię poniekąd za "kura domowego". A tu chodziło o przygotowanie czegoś
> extra. Ot i wszystko
>
> Pozdro
> Groover

Problem polega na tym że w 2 krótkich zdaniach nie byłeś w stanie przekazac
zakresu swoich umiejętności kulinarnych.
Repertuar kolacji która zaserwowałes fantastyczny, jedni sie tym zachwyca
inni stwierdzą że to zwykłe danie obiadowe w tygodniu na obiad takie rzeczy
jedzą. Ale ocena tego nie jest istotna, bo dla was kolacja była
fantastycznym przeżyciem. I to jest najważniejsze :-)

Podrawiam

Monika

53. Data: 2006-08-17 19:35:28

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. schab marynowany w winie zapiekany w cieście na zimno
> 2. krem z brokuł z groszkiem ptysiowym i bitą śmietaną
> 3. camembert z rozmarynem zapiekany w cieście francuskim
> 4. sałatka za sałaty rucola i pomidorów z bazylią i parmezanem
> + butelka wytrawnego czerwonego wina.

I wszystko to zjedliście? ;-)
Podziwiam za pozycje 1 i 3. :-) Chyba cały dzień spędziłeś w kuchni...
Iwona

54. Data: 2006-08-17 20:24:33

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> I wszystko to zjedliście? ;-)

Hihi, nie znasz Groowkojada ;) On ma duży żołądek (nie mylić z brzuchem)
i wilczy apetyt ;)

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

55. Data: 2006-08-18 10:13:33

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> Widzisz - wiele szkół, wiele podejść.

Od tego wyszłam, tylko jakos zgubiłam po drodze. Romantyczność jest
relatywna, każdego co innego kręci;-)

> Zawsze chciałam żeby facet obsypał mi łóżko płatkami kwiatów, albo
> przygotował kąpiel z mnóstwem świeczek w łazience i mlekiem w wannie.

To mnie nie kręci w ogóle...

> [...]
> nie rozmazywane w pościeli), różowe wino i serek z niebieską pleśnią
> wieczorem, oraz pizza w naszej ulubionej pizzerii.

A to juz tak.

> Nie czuje się ani dziecinna, ani ze sztuką dla sztuki.

Ale nie masz co sie obrażać, naprawdę. Ja opisałam co DLA MNIE jest
romantyczne, a więc IMHO, zgubiłam nieco przesłanie z pierwszej linijki, ale
to dla tego, ze pisałam na prętce i mi przeszkadzano w trakcie.
Każdego kręci co innego, więc standardowa kolacja ze standardowym
scenariuszem nie u każdego wywoła standardowe reakcje - tylko to miałam na
mysli...;-)

Pozdrawiam,
Akulka

56. Data: 2006-08-18 10:18:36

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Akulka" <s...@g...pl> wrote in message

A nie wystarczyłby spacer wieczorny, nawet w deszczu?

57. Data: 2006-08-18 10:27:56

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie wystarczyłby spacer wieczorny, nawet w deszczu?

Z właściwą osobą - oczywiście, że wystarczy ;-)

Pozdrawiam,
Akulka

58. Data: 2006-08-18 10:29:25

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
>ale
> to dla tego, ze pisałam na prętce i

Ups, teraz też pisałam na prędce <wstyd>

Pozdrawiam,
Akulka

59. Data: 2006-08-18 10:34:44

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z właściwą osobą - oczywiście, że wystarczy ;-)
>
> Pozdrawiam,
> Akulka

A są niewłasciwe? Toż to prostytucja...

60. Data: 2006-08-18 10:35:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Ups, teraz też pisałam na prędce <wstyd>
>
> Pozdrawiam,
> Akulka

Chciałbym posmakować tej cytrynki.

przepis na alse do nachos