Co robić z pomidorów ?

1. Data: 2006-08-28 14:52:27

Temat: Co robić z pomidorów ?
Od: p...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Proszę o pomoc. Rodzice wyjechali na urlop i zostawili mi ogródek z
pomidorkami. Nazbierałem już tego z 15 kg i nie mam pojęcia co z tym
robić. Jem sałatki na okrągło, rozdaję na lewo i prawo a
pomidorów przybywa. Słabo znam się na kuchni, ale nia chciałbym by
to czerwone złoto się zmarnowało. Jak można je zachować,
przygotować. Proszę o rady. Na pewno skorzystam. Dodam że są to
gatunki malinówka, krakowski i bawole serce. Jest też trochę
papryki, więc spróbuję zrobić leczo.

2. Data: 2006-08-28 21:04:35

Temat: Re: Co robić z pomidorów ?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 28 aout 2006 ŕ 16:52:27, dans
<1...@m...googlegroups.c
om> vous écriviez :

> [...]
> przygotować. Proszę o rady. Na pewno skorzystam. Dodam że są to
> gatunki malinówka, krakowski i bawole serce. Jest też trochę

Niedawno byl watek, czyli mozesz poszukac w archiwum.

Oprocz tego :

- przerobic na bolognese i zamrozic

- zrobic *prawdziwy* przecier pomidorowy

- zrobic suszone pomidory w oliwie (te bawole serca szczegolnie by sie
nadawaly...)

To tak na poczatek...

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2006-08-28 22:14:27

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 29 aout 2006 ŕ 00:14:55, dans <ecvpkm$372$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Ważne słoiki dokręcamy lewą ręką.

Ciekawe.

Ewcia

--
Niesz

4. Data: 2006-08-28 22:14:55

Od: "astoja" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób koncentrat pomidorowy w formie kompotu.

Pokrój pomid. w ósemki i duś na małym ogniu z 2 godz.
Nic nie dodawaj, raczej zero przypraw.

Przetrzyj przez sitko, żeby skórki i pestki się nie dostały.
I jeszcze gorące przelej do słoika, suchego i wyparzonego, słoik do góry
dnem.
Ważne słoiki dokręcamy lewą ręką.

Przez zimę cała masz super koncentrat pomid.

Lub inna opcja.

Panga w pomidorach na grill.
Dużo masła, margaryny tak 400g na 3 filety z pangi.

3 Cebule szklisz na złoto, dodajesz pomid. bez skórek??
Mogą już puszczać sok.
8 sztuk coś koło 1,2kg. 2 marchewki w plasterkach.
Dodawałem również fasolę maślaną i kurki - co masz pod ręką - jabłka twarde
kwaśne mogą być./
Sól pieprz pod koniec raczej no i pange pokrojoną gdy jest na wpół
zmrożona. - łatwo się kroi.
To wszystko wcześniej zrób w domku raczej.

Teraz to wszystko w starej brytfannie na grilla, niech dochodzi z 45min az
marchew bedzie miękka.
Wcześniej troszkę alkocholu i na pewno będzie smakowało.

5. Data: 2006-08-29 07:25:58

Od: "radzio" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Ciekawe.

to mafia mańkutów
radzio

6. Data: 2006-08-29 17:30:58

Od: Janusz Pabłocki <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "radzio"
> to mafia mańkutów
> radzio
Wisisz mi za czyszczenie monitora z piwa ;-))

--
Janusz

7. Data: 2006-09-07 21:34:18

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"astoja" <a...@n...pl> wrote in message

> Ważne słoiki dokręcamy lewą ręką.

To jakaś czarna magia? Od lewej się nie psują?
Anka - okropnie praworęczna

Zapachy i smaki żydowskiego domu
Sałatka śledziowa Hasle
Przechowywanie - ser Rokpol