Co robie ze starym pieczywkiem..

1. Data: 2003-11-27 14:48:32

Temat: Co robie ze starym pieczywkiem..
Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jak mam już stare, paro-dniowe pieczywo i nikt go nie chce juz jeść, kroje
na grubę kromki i wkładam do opiekacza tak, jak by to było pieczywo
tostowe..
Po wyjeciu jest chrupiace i pyszne..
Polecam:)

Pozdrowionka,
Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-27 14:49:53

Temat: Re: Co robie ze starym pieczywkiem..
Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@R...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kroje
> na grubę kromki i wkładam do opiekacza tak, jak by to było pieczywo
Albo można zrobić takie pseudo-mini-pizze

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-11-27 14:55:53

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo można zrobić takie pseudo-mini-pizze

Właśnie sobie robiłam:P to pomyślałam, że się podzielę tym niesamowitym
przepisem:)

Anna

1. Data: 2003-11-27 15:29:15

Od: "syso" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak mam już stare, paro-dniowe pieczywo i nikt go nie chce juz jeść, kroje
> na grubę kromki i wkładam do opiekacza tak, jak by to było pieczywo

A ja ostatnio sobie przypomnialam, jak babcia mi smazyla chleb na patelni i
potem posypywala cukrem. Pycha, choc moze troche dziwne!!
Sylwia

1. Data: 2003-11-27 15:31:08

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja ostatnio sobie przypomnialam, jak babcia mi smazyla chleb na patelni
> potem posypywala cukrem. Pycha, choc moze troche dziwne!!

Ojjjjejjkuu!! Z cukrem??? Bardzo dziwne...

Anna

1. Data: 2003-11-27 15:36:48

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

syso wrote:

> A ja ostatnio sobie przypomnialam, jak babcia mi smazyla chleb na patelni i
> potem posypywala cukrem. Pycha, choc moze troche dziwne!!

dlaczego dziwne ? ja tez pamietam ten smak z dziecinstwa, moja babcia
moczyla jeszcze te pajdy w mleku przed smazeniem
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-11-27 15:45:03

Od: "Ania" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego dziwne ? ja tez pamietam ten smak z dziecinstwa, moja babcia
> moczyla jeszcze te pajdy w mleku przed smazeniem
> wiku

Na slodko nigdy smazonych nie jadlam, za to pamietam pieczywo polane
smietana i posypane cukrem:) Smietane zlizywalam, a chleb zostawialam:)

Pozdrawiam,
Anna z Wawy

1. Data: 2003-11-27 15:45:46

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja ostatnio sobie przypomnialam, jak babcia mi smazyla chleb na patelni
> potem posypywala cukrem. Pycha, choc moze troche dziwne!!
> --
witam
oj jejku przypomnialas mi ten pyszny smak ,dzieki bardzo.kolejny smak z
dziecinstwa gdzie czekolade mialo sie od wielkanocy do bozego narodzenia :)
pzdr.
p.

1. Data: 2003-11-27 15:54:27

Od: Grzegorz Mucha <m...@z...mielonka.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Nov 2003 16:31:08 +0100, Ania wrote:

> Ojjjjejjkuu!! Z cukrem??? Bardzo dziwne...

Pyszne! Roztrzepujesz jajka z mlekiem, moczysz w tym chwilke kromki suchego
pieczywa (raczej weki(bulki paryskiej dla tych co niepoprawnie mowia ;) niz
chleba), obsmazasz na patelni i rzucasz na posypany cukrem pudrem talerz.

Kurcze, toz to smak mojego dziecinstwa ;)

mucher

1. Data: 2003-11-27 15:54:46

Od: "satia" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kroje
> na grubę kromki i wkładam do opiekacza tak, jak by to było pieczywo

a ja kroje na kromki i obtaczam w jajku rozbełatanym ze startym na grubych
oczkach serem zółtym (zazwyczaj też resztki). Solę to jajko odrobinę.
Takiego 'kotleta z chleba' wrzucam na patelnię, na gorący olej i smaże na
złoto, aż się jajo zetnie i ser rozpuści. Strrasznie tłuste, syte i
pyszne. Dużo jajek idzie do tego, sporo tłuszczu chłonie, ale chlebek
traci wszelką czerstwość. Ja lubię grubo tego jaja i sera. Czasem wkroję
szyneczke pokawałkowaną na drobno.

niezdrowe, ale smaczne. Tylko ostroznie z solą, bo odrobinka wystarczy,
żeby przesolic.
czasem jem na sniadanie, wtedy umieram cały dzień, czasem zamiast
obiado-kolacji.

pozdrawiam

satia
Małe (~07.04.2003)