Re: Co robię źle??

From: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Co robię źle??
Date: Mon, 4 Feb 2008 16:57:39 +0100

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" :

> Może. Ale nie zamierzam odpytywać, bo i nie bardzo mnie to interesuje.
> Ja sobie znalazłam klona ;->

A ja właśnie nie.
Od swojego męża jestem zdecydowanie lepsza w informatyce i w matematyce.
On nie cierpi SF a ja bardzo lubię.
On się głównie zajmuje domem, a ja zarabianiem (to jeszcze zależy od pory
roku).

Obydwoje chodzimy po górach i jesteśmy przewodnikami górskimi, z tym, ze on
bardziej "wysokogórskim" ja prowadzam grupy zwykle po górach takich do 2000
m npm.

Gdyby był "klonem" nie byłoby ciekawie, trzeba mieć trochę różnych od siebie
zainteresowań, bo byłoby nudno, a trochę podobnych aby było o czym
rozmawiać.

Pozdrowienia

Basia