Co robię źle??

171. Data: 2008-02-05 12:18:12

Temat: Re: Co robię źle??
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@o...peel> napisał(a):

> Ty masz brata??

Połowicznie ;) W sensie ojca :D

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca
pijam: tylko Ballantines...

172. Data: 2008-02-05 13:26:56

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Feb 2008 13:18:12 +0100, siwa napisał(a):

> Połowicznie ;) W sensie ojca :D

Aaaaa.
--
Elżbieta

173. Data: 2008-02-05 13:33:26

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To zaczal litanie co to on robi a czego nie robi zona. Panie z grupy

> No i wyszło, że Tomcio ma kiepską żonę. Czy jakoś tak.

Znaczy komu wyszlo?? Jesli tym, co "meskie wzorce" kojarza tylko z gejami, to
moze tak...albo jakos tak.

i.

174. Data: 2008-02-20 11:08:53

Od: chmurka <c...@I...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wk:

> [...]
> było ze mną/z nami. Niestety moja wspaniała partnerka tego nie akceptuje
> do końca, twierdzi, że jak ludzie sie rozwodzą nie można mieć już tak
> dobrych stosunków z dzieckiem, jeśli to dziecko nie jest przy danym
> rodzicu. Mówi, że jeśli chcę sobie ułożyć życie muszę ograniczyć widywania
> z dzieckiem, zmienić nastawienie itp. Ona już nawet stwierdziłą, że nie
> lubi mojego syna, bo ciągle w naszym zyciu jest on. Jest o niego zazdrosna
> itp... Nie wiem co robić. Kocham ją ale też nie mogę/nie potrafię inaczej
> postępować w stosunku do syna... Jak to wszystko pogodzić? Co ja źle

Interesująca dyskusja na temat męskości...

A co do Twojej historii i Twoich pytań, to Twój Syn oczywiście bardzo
potrzebuje Ciebie i Twojej miłości i dobrze, że może na nią liczyć. Zawsze
będzie tego potrzebował. Niezależnie od tego, kto z kim mieszka. Twoja
partnerka musi to zrozumieć i zaakceptować, choć to czasem może nie być
łatwe.

--
chmurka An.

Re: Wyjscie z/bez meza [cd]