Co robię źle??

61. Data: 2008-02-01 10:47:56

Temat: Re: Co robię źle??
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Uważam, że wybieram lepsze maszynki!

No ale idąc za Twoją różnicą pomiędzy mężczyzną, a kobietą,
to do nóg chyba? :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

62. Data: 2008-02-01 11:26:40

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> napisał(a):

> Nawet najlepszy
> babochłop tego nie załatwi i to prędzej czy później wylezie.

A bylaś kiedyś babochłopem, że tak piszesz?

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

63. Data: 2008-02-01 13:13:27

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> A bylaś kiedyś babochłopem, że tak piszesz?

Poniekąd byłam zmuszona przez jakieś 7 czy 8 lat. Słuchaj, choćbyś się
nie wiem jak ciskała to "praw natury pan nie zmienisz i nie bądź pan
głąb". Nikt Ci nie zarzuca, żeś zły matkojciec, przyjmij jednak do
wiadomości, że Bysiek w końcu poszuka jakiegoś faceta, z którym będzie
miał "swoje sprawy". I nie ma tym nic złego, tak samo jak nie ma nic
złego w tym, ze wychowujesz go sama.

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

64. Data: 2008-02-01 13:25:49

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> No ale idąc za Twoją różnicą pomiędzy mężczyzną, a kobietą,
> to do nóg chyba? :-)

Nie. Do golenia :-P

Qra

65. Data: 2008-02-01 13:27:18

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a skad Ci wyszlo to 17 sekund?

Patrzyła z nudów na zegarek, to wie.

> no..., te..., meskie przygody. Na laski do burdelu z synem nie pojdziesz,
> nie?

A czemu nie?

Qra

66. Data: 2008-02-01 13:28:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jednak nie bedzie to samo...

A skąd wiesz, po co jadą? Może wcale nie wiatraki oglądać.

Qra,

67. Data: 2008-02-01 13:33:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Nie. Ja wiem chyba o co mu chodzi - przez x lat byłam tą "samotną". Jakby
> Ci to... baby moją swoje babskie sprawy, nie?

Nie.

Qra

68. Data: 2008-02-01 13:55:51

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Nie.

:)

LL

69. Data: 2008-02-01 14:00:41

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A skąd wiesz, po co jadą?

a o czym mi piszemy?

> Może wcale nie wiatraki oglądać.

a moze byc, ze cwane bestie i burdel w wiatraku zorganizowali ;))

i.

70. Data: 2008-02-01 14:01:25

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 01 Feb 2008 14:13:27 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <shure1@nospam_o2.pl> i powiedziała:

> Nikt Ci nie zarzuca, żeś zły matkojciec, przyjmij jednak do
> wiadomości, że Bysiek w końcu poszuka jakiegoś faceta, z którym będzie
> miał "swoje sprawy".

Byle nie był Żydem czy Murzynem, to siwa zięcia przyjmie.

Zuzanka (mspanc)

*:.
We Are a Non Prophet Organization

Re: Wyjscie z/bez meza [cd]