Re: Co sądzicie o.....?

1. Data: 2000-11-27 18:37:28

Temat: Re: Co sądzicie o.....?
Od: "Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena Lipinska wyznała w kontekście reinkarnacji
w news:8vtr42$p08$1@rymunda.torun.pdi.net...
(...)
> ... Kiedy patrze na siebie to kiedys musialam byc bardzo zlym czlowiekiem
> i teraz za to place.
(...)
A któż to śmie czynić krzywdy tak przymilnej istocie!!!:)) Powiedz mi tylko,
a zaraz wyślę tam posłańców z bronią...
A jeśli to jakieś lustro czyni Ci krzywdy - nie wierz mu!
Spójrz w siebie głębiej - a bez wątpienia dostrzeżesz wszystko to co dobre,
co widać nawet na odległość psp !:)).

(Przepraszam - ale to raczej nie jest na temat reinkarnacji ;)).

--
Serdeczności
Steerpciu zresztą...

1. Data: 2000-11-28 13:25:23

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Gormenghast na pl.sci.psychologia napisal:

>A któż to śmie czynić krzywdy tak przymilnej istocie!!!:)) Powiedz mi
tylko,
>a zaraz wyślę tam posłańców z bronią...

Usmialam sie serdecznie :-)

>A jeśli to jakieś lustro czyni Ci krzywdy - nie wierz mu!

Uuuu straszny temat - lustro :-)

>Spójrz w siebie głębiej - a bez wątpienia dostrzeżesz wszystko to co dobre,
>co widać nawet na odległość psp !:)).

Masz dobry wzrok :-))

>(Przepraszam - ale to raczej nie jest na temat reinkarnacji ;)).

Raczej nie, ale milo mi :)))

Cieply usmiech,
Marlena

m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

biseksualizm - pomocy {nie moje}
Re: Co sądzicie o.....?
cd...
Czy rozpuszczone dzieci są uzależnione od rodziców?
Re: Człowiek