Co sadzicie o moim odrzywianiu.

21. Data: 2003-12-15 11:50:50

Temat: Re: Co sadzicie o moim odrzywianiu.
Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

15 Dec 2003 12:46:34 +0100, na pl.misc.dieta, Marcin Wojtynski napisał(a):

> chyba masz jakiś kompleks , tak się tym magistrem chwalisz ;)

A ja odnoszę wrażenie, że to żaden magister, tylko jakiś nastolatek się
bawi ;)

--
Eva Sheers

22. Data: 2003-12-15 11:57:18

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <m...@m...christmas.pl> napisał w wiadomości

> A ja odnoszę wrażenie, że to żaden magister, tylko jakiś nastolatek się
> bawi ;)

Ech, chyba masz rację.
Ale zobacz, prawie nauczyłam go poprawnie budować posty :).
Żeby jeszcze zrozumiał co to wrotka...
(to to na górze z MIDem, gdzie widać komu (e-mail nadawcy) odpowiadamy na
post - przypis dla nie wiedzących)

Sowa

23. Data: 2003-12-15 12:08:16

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 15 Dec 2003 12:57:18 +0100, na pl.misc.dieta, Sowa napisał(a):

> Ale zobacz, prawie nauczyłam go poprawnie budować posty :).

Gratuluję wytrwałości i zacięcia ;)
Mnie się nie chce już nikogo niczego uczyć.
A niech piszą, jak chcą, najwyżej nie czytam, bo szkoda mi czasu na
szukanie komu, na jaki temat odpowiadają :)
Jak tak spojrzeć po wszystkich grupach, na których jestem, to wszędzie co
chwila ktoś pisze źle. Że o błędach ort już nawet nie wspomnę ;)
Nie wiem, dlaczego ludzie sobie na to pozwalają. Dla mnie to oczywiste, że
zanim zacznę korzystać z czegoś nowego, przyglądam się _jak_ to się robi,
żeby nie wyróżniać się negatywnie. Chętnie też korzystam ze zwróconej mi
uwagi, jeśli ktoś wie lepiej :) To żaden wstyd. Wstydem natomiast jest
wszczynać kłótnie w rodzaju "Jakim prawem mnie pouczasz ?!" No, ale, to
IMO. Może jestem dziwna ;)

--
Eva Sheers

24. Data: 2003-12-15 12:40:10

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

> chyba masz jakiś kompleks , tak się tym magistrem chwalisz ;)

chyba nie :D Nie mam zadnych. Makokofonia.
Prosze o nieodpowiadanie jak ktos nie jest ekspertem to nie odpowiada na
pytanie.

25. Data: 2003-12-15 12:42:39

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

> A ja odnoszę wrażenie, że to żaden magister, tylko jakiś nastolatek się
> bawi ;)

Mysle, ze znowu nie na temat zywienia :D

26. Data: 2003-12-15 12:49:02

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze znowu nie na temat zywienia. Proponuje tak, jak ktos nie jest
ekspertem to niech sie nie odzywa. Falszywym prorokom mówimy "nie"

LOL :D

Ale ubaw mam popachy. Bo jak widze to oprocz optymalnych, ktorzy podali
swoja stronke na temat zywienia to nikt nie podal nic interesujacego.

27. Data: 2003-12-15 12:52:17

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Tak mam LOL. Tak jak wszyscy tutaj co nie zaczeli na temat, falszywi
prorocy. Uwazaja sie za ekspertow a nie odpowiadaja na pytanie.
Poprostu LOL.

Pozdr.

28. Data: 2003-12-15 12:55:59

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

chyba wejde na inna grupe i zobacze czy jest tak samo. Np. na jakas
komputerowa, LOL :D

Pzdr

P.S. Nie ufajcie falszywym prorokom.

29. Data: 2003-12-15 13:39:25

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak mam LOL. Tak jak wszyscy tutaj co nie zaczeli na temat, falszywi
> prorocy. Uwazaja sie za ekspertow a nie odpowiadaja na pytanie.
> Poprostu LOL.

Odpowiadasz na swoje własne pytanie?
O czym Ty właściwie piszesz?
I po co piszesz skoro nie piszesz o odżywianiu, a tak do tego nawołujesz?
I o jakich proroków Ci chodzi? Ktoś tu coś przepowiadał?

LOL, ale Ty fajny jesteś :)

Sowa

Kto idzie o zakład, że to optymalny co chce troszkę pomącić? :)))

30. Data: 2003-12-15 13:43:28

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mysle, ze znowu nie na temat zywienia.

I nawzajem.

> Proponuje tak, jak ktos nie jest
> ekspertem to niech sie nie odzywa.

Ekspertem w jakiej dziedzinie? Bo ja w jednej jestem, to mogę jak mniemam?

To znaczy komu? Ktos tu coś przepowiadał?
Sowa

Po co komu dieta?
Sledzie
Dieta Montignaca - zalety i wady.