Co sadzicie o moim odrzywianiu.

31. Data: 2003-12-15 13:57:00

Temat: Re: Co sadzicie o moim odrzywianiu.
Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

> To znaczy komu? Ktos tu coś przepowiadał?
> Sowa
Sowa, juz nie karm tego trolla.Wystarczy.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

32. Data: 2003-12-15 14:01:35

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

> Sowa, juz nie karm tego trolla.Wystarczy.Hafsa

Hmmm pozdrawiam anonimowych grubasow.

> h...@p...onet.pl
>
> strona domowa:
> www.hafsa.republika.pl
Moja młodość oscylowała wokół 70 kg. No cóż kochałam i kocham słodycze,
ciasta, wafelki, delicje, lody i jak jeszcze nazwano łakocie na świecie. Mój
faworyt to sernik i czekolada (szczególnie truskawkowa Wedla ;-))

Po ciąży moja waga niestety podniosła się do 100 kg. Gdy zaczęłam pracę,
podjęłam też wyzwanie - odchudzam się i ....udało się. Z czasem jednak waga
stopniowo wzrosła... Znów do 100 kg. Nie wspomnę pseudodiet , których nigdy
nie udało mi się zrealizować, bo były zbyt wymyślne i zbyt trudne.

LOL :D

33. Data: 2003-12-15 14:04:25

Od: "zdfgh" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie przejmuj się

34. Data: 2003-12-15 14:06:49

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

> Ekspertem w jakiej dziedzinie? Bo ja w jednej jestem, to mogę jak mniemam?

Ale nie odzywiania :) Co sie odzywasz.

> To znaczy komu? Ktos tu coś przepowiadał?
> Sowa

No mądrzysz sie ale nie na temat. Twoje brednie uwazam za falszywe
proroctwo. A skoro jestes dobry w technice odzywiania to przedstaw cos
konkretnego (jak optymalny podał link).

35. Data: 2003-12-15 14:33:05

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@a...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Sowa, juz nie karm tego trolla.Wystarczy.Hafsa

Ok.
Sowa

A co u Ciebie? Dobrze?

36. Data: 2003-12-15 14:42:56

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

morthir w wiadomości news:av3va1-eqi1.ln1@x86.one.pl pisze:

> jeśli ironia dotyczy mnie

Skad, Swietego Mikolaja.

37. Data: 2003-12-15 14:48:54

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

> A co u Ciebie? Dobrze?

Zyje, to najwazniejsze chyba.Czekam na wynik hist-pat.Ale chyba bedzie ok.
Pozdraiwam Hafsa

38. Data: 2003-12-15 14:50:22

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Sowa w wiadomości news:brk76q$b8r$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Zresztą wytłumacz, dla czego

Sowo, na Boga: dlaczego. Poza tym przyznaje Ci 100% racji w temacie :)

39. Data: 2003-12-15 15:04:06

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 15 Dec 2003 13:49:02 +0100, na pl.misc.dieta, hmmm napisał(a):

> Ale ubaw mam popachy. Bo jak widze to oprocz optymalnych, ktorzy podali
> swoja stronke na temat zywienia to nikt nie podal nic interesujacego.

Nie wiem, czy uznasz to za interesujące, ale jesli o moje zdanie w sprawie
żywienia chodzi, to uważam, że najlepiej jest jeść wszystko, czyli i mięsa
różne i nabiał i owoce i warzywa, także wszelkie "węglowodany", byle nie w
nadmiarze. Do tego nie omieszkałabym popijać co jakiś czas ziółka (mięta,
lipa, malina, rumianek itd wg potrzeb i ochoty). Dużo wody mineralnej
niegazowanej. A na dokładkę sporo ruchu, różnorodnego. No i koniecznie, ale
to absolutnie koniecznie, każdy dzień (cały dzień !) okraszać uśmiechem.
Być życzliwym dla innych i mysleć optymistycznie. To najlepsza dieta, jaką
znam :)

--
Eva Sheers

40. Data: 2003-12-15 15:15:27

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger@(isp).pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Wojtynski" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

> chyba masz jakiś kompleks , tak się tym magistrem chwalisz ;)

Kompleks malego magistra.

Pozdrawiam,
Karola

Po co komu dieta?