Re: Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P

Date: Tue, 22 Jan 2013 07:39:57 +0100
From: case <c...@u...news>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P
<2...@g...com>
<d...@w...googlegroups.com>
<50ebd6db$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
<kci61h$ifc$1@node1.news.atman.pl>
<50ed261d$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
<kdheas$q10$1@node2.news.atman.pl>
<50fce3a1$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<kdkd4l$1m2$1@node1.news.atman.pl>

W dniu 2013-01-21 22:49, Paulinka pisze:

> Sprawiłam nie jeden raz i pewnie nie raz jeszcze sprawię.
> Tylko ja to robię i robić będę, bo jestem człowiekiem z całą jego
> wrodzoną ułomnością. Ty to robisz metodycznie, z wyrachowaniem, celując
> dokładnie w upatrzony punkt, który najmocniej zaboli. Fair nieprawdaż?
> Gdybyś chociaż strzelał uczciwie i szerze, to ok, ale ty kłamiesz,
> manipulujesz faktami, szerzysz potwarz, licząc chyba, że kłamstwo
> powtórzone ileś razy stanie się prawdą.
> Dlatego nie mam dla ciebie taryfy ulgowej.

No to teraz pokrzywdzeni przez Ciebie mogą poczuć się lepiej.
Na pewno zrobiło to im ogromną różnicę, że to tylko Twoja ułomność była,
a nie jakiś zbożny cel, który uświęcał środki.
Nie potrafisz tego dostrzec, ale ubliżasz mojej inteligencji tak bardzo,
że wątpię, aby ktokolwiek tak Ci tu ubliżył, więc daruj sobie te głodne
kawałki o taryfie niosącej ulgę być może dla jakichś głupoli.

> Myślę, że trzeba być właśnie Lebowskim, żeby mieć czelność przypisywać
> sobie takie właśnie zasługi.
> Świeć Panie Boże mojej babci w jej święto nad jej duszą.
> p.

Nie chcę tutaj bynajmniej usprawiedliwiać Leboskiego za obniżanie Twojej
samooceny, ale fakty są takie, że nie wyszło to nikomu na złe.
Z oporem i zwłoką ale ruszyłaś swoje 4 litery do zrobienia prowizorki
katolickiej rodziny i jakkolwiek głupie by się to nie wydawało, to mam
nadzieję, że Twoim dzieciom wyjdzie to kiedyś na dobre. Twoja samoocena
nie doznała raczej trwałego uszczerbku, choć wydajesz się mniej
czepialska i agresywna, a w odbiorze i opinii otoczenia zdecydowanie na
tym zyskałaś.