Re: Co się działo przez ostatnie 1k postów?

Data: 2009-01-30 17:05:07
Temat: Re: Co się działo przez ostatnie 1k postów?
Od: i...@g...pl

On 30 Sty, 01:54, "Bluzgacz" <r...@g...pl>
wrote:

> Powiedz mi, czy naprawde twoje opoznienie umyslowe nie jest dokuczliwe?
> Bo jak wytlumaczysz fakt, ze 50letnia stara cipa, jara sie iloscia wyrzyganych
> przez siebie postow?

Widzisz, "50letnia stara cipa" przełamuje twoje dotychczasowe
wyobrażenia o kobiecie - z lubością sobie obserwuję, jak popadasz w
rozstrój nerwowy i ja to dobrze rozumiem :-)

> Majac 5 dych na karku i napedzajac sie takimi PIERDOLAMI, infantylnie
> pierdolac o swoim zyciu w usenecie, trzeba byc naprawde pokurwiona i prosta
> osoba. Chyba starych mialas nieudanych, bo wychowali takie ustrojstwo, ktore
> przekaze to wszystko co najgorsze swoim bachorom, ktore elegancko pokazuje w
> sieci, bez jakichkolwiek oporow.
> Kreci cie to, ze ja zyje dzieki tobie, tylko jest jeden problem: to ty mnie
> plonkowalas kilkakrotnie i to ty MIMO TEGO ZE MNIE SPLONKOWALAS, odpisywalas
> wlasnie mi.

No wiesz, jakoś rzeczywiście nie mogę się powstrzymać przed
odpowiadaniem ci, bo jesteś dla mnie studium, możliwością dowolnego
jeżdżenia po łbie imitacji faceta - "robisz" u mnie za symbol tego,
czym najbardziej pogardzam. Taka laleczka woodoo, symbolizująca
populację wypierdków :-)

> No kurwa, o czym to swiadczy? Ze to TY NIE MOZESZ ZYC BEZE MNIE i nawet
> lamiesz swoje zasady i postanowienia, zeby mi odpisac.

No własnie o tym przed chwilą napisąłam :-DDDDDDDDDDD
Pełna zgoda :-DDDDDDDDDDDD

> Zauwaz, ze istnieje tutaj 10 lat i jakos nikt nie powiedzial w tym czasie
> niekorzystnych slow w moim kierunku, co w twoja strone w ciagu roku....
> Jestes jebanym dnem i zerem.
> Ja zyje dzieki tobie? No to musisz byc porzadnym scierwem, skoro takiemu komus
> jak ja, czyli gosciowi wulgarnemu, pozbawionemu kultury, tepemu,
> beznadziejnemu itp pomagasz w egzystencji.

Obyś żył jak najdłużej :-)

> Znowu sobie sama zaprzeczasz, z
> jednej strony mnie obrazasz i wyrazasz swoje zdanie jaki to jestem, a z
> drugiej przyznajesz, ze to dzieki tobie takie cos jak ja istnieje hehehe.
> Lecz sie przyglupie, naprawde
> Jak myslisz tepaku, dlaczego koresponduje glownie z toba?

Bo mnie kochasz nad życie.

> Bo nie ma czego pisac, skoro rozkurwiasz kazdy watek, ktory sie moze rozkrecic.
> Rozpierdalasz i zmieniasz tak, ze idzie na twoj temat.
> Jestem jedyna osoba, ktora to zauwaza i dlatego pisze w "twoim" watku dziwko
> bez szkoly, zeby wyrazic swoj sprzeciw w stosunku do takich praktyk.
> Jestes tak zalosna i glupia, ze odpisujesz tylko na wygodne dla ciebie tematy,

Jak każdy człowiek z wyjątkiem ciebie, paranoiku. Bo ty mi odpisujesz
i cierpisz :-DDD

> gdy jest krytyka to spierdalasz jak tchorz, suko z podwinietym ogonem.
> Na zaden z moich postow nie odpisalas,

Ojej, wyrzuty, no proszę :-)

> bo pojawilo sie pare klopotliwych

Durnych.

> kwestii. Zapewne je zbedziesz jednozdaniowcem i stekiem emotikonow, zeby ukryc
> falszywie swoj beznadziejny humor, zyciowy nieudaczniku i nudziarzu.
> Strzel sobie z piesci pizdo, pod swoje posty, pod ich ilosc.
> Jeszcze zalosnie w tym szambie, ktore wylewa do usenetu pisze ze szczegolami o
> swojej rodzinie, zmarlej matce itp.
> Z tego tak sie kurwa cieszysz idiotko? Z tej ilosci takiego "poziomu" postow?
> Jebnij sie w ten durny leb pustaku. Hehehe, zenada...
>
> Bluzgacz

Ci dopiero poziom :-DDD