Co sie dzieje !!!

11. Data: 2000-08-16 19:35:08

Temat: Re: Co sie dzieje !!!
Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma nic gorszego niz mieszanie paliw, gdy jemy tluszcz z weglowodanami,
> tluszcz jako preferowane źródło energii jest spalany, a glukoza podwyzsza
> poziom insuliny, ktora jest od jakiegoś czasu postrzegana jako czynnik
> kancerogenny, czli rakotworczy.
> Lepsze efekty daje albo dieta japonska czyli bialo i weglowodany albo
> optymalna, gdzie mamy tylko tluszcze i białko.
> Ale nigdy wszystkie trzy skladniki na raz.
> Pozdrawiam, trzymajcie się. Trzymam kciuki!
> Jacek
Warto się zastanowić dlaczego w naturze nie ma gotowego produktu które by
zawierało wszystkie 3 składniki razem czyli B-T-W. Zawsze tylko po dwa B+T
lub B+W lub oddzielnie itd. 3 składniki to jest dzieło człowieka. Morgano

12. Data: 2000-08-18 18:18:47

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Wed, 16 Aug 2000 21:27:52 +0200,
"MORGANO" <m...@p...onet.pl> napisał coś takiego:

>Użytkownik Zalamany <k...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:cpWg5.64230$p...@n...tpnet.pl...

>Z tłuszczu się nie tyje. RAK bardzo lubi słodkie potrawy czyli węglowodany.
>Spróbujcie mu odciąć nie dostarczając pożywienia jeżeli jeszcze nie jest
>zapóźno. Napewno nie jest wykluczone, że ON wcześniej zejdzie od nas. A tak na
>marginesie dlaczego nie spróbować pozwolić ciężko chorym dobrze i bardziej
>treściwiej zjeć. Morgano

Primo: Komórki po transformacji nowotworowej posiadają taki sam zestaw
enzymów służących do zużywania węglowodanów , tłuszczy i białek jak
komórka zdrowa.
A preferencje żywieniowe każdej komórki to glukoza , kwasy tłuszczowe ,
aminokwasy ( w tej kolejności )

Secundo: Zaglodzenie raka to określenie na ewentualne leczenie nowotworów
przez uniemożliwienie im wytworzenia własnej sieci naczyń włosowatych.

--
Cosa
c...@p...onet.pl

13. Data: 2000-08-18 19:24:16

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Cosa <c...@p...onet.pl> wrote in message

> Primo: Komórki po transformacji nowotworowej posiadają taki sam zestaw
> enzymów służących do zużywania węglowodanów , tłuszczy i białek jak
> komórka zdrowa.

Czy jesteś tego pewien że w żaden sposób nie jest upośledzony ich
metabolizm?
Bo ja nie.

> A preferencje żywieniowe każdej komórki to glukoza , kwasy tłuszczowe ,
> aminokwasy ( w tej kolejności )

Zapomniałeś o ciałach ketonowych i trochę pomieszałeś kolejność:

ciała ketonowe, kwasy tłuszczowe, glukoza, aminokwasy

> Secundo: Zaglodzenie raka to określenie na ewentualne leczenie nowotworów
> przez uniemożliwienie im wytworzenia własnej sieci naczyń włosowatych.
To jedna z metod, ale jeśli nie ma w organiźmie insuliny (dokładniej jest na
takim poziomie jaki jest potrzebny do transportu białek, a nie jak u
klasycznie jedzacych do obrony przed niechcianą glukozą)
to nie mamy dostawy glukozy do komórki nowotworowej, która ma wtedy
problemy.
Dodatkowo nie ma insuliny zwiększającej szybkość podziałów, a wiec
spowalniamy rozwój komórek nowotworowych.

Zdrówka
Jacek

14. Data: 2000-08-18 19:55:52

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <A3gn5.4973$194.131202@news.tpnet.pl>,
"Jacek" <o...@p...com> wrote:

> Cosa <c...@p...onet.pl> wrote in message

> Czy jesteś tego pewien że w żaden sposób nie jest upośledzony ich
> metabolizm?
> Bo ja nie.

Owszem jest zaburzony w ten ten sposob, ze jest znacznie szybszy. oglonie
pozyskiwanie energii czyto w komorkach nowotworowych, czy tez w
normalnych energia pozyskiwana jest z glukozy i kwasow tluszczowych.

> Zapomniałeś o ciałach ketonowych i trochę pomieszałeś kolejność:
>
> ciała ketonowe, kwasy tłuszczowe, glukoza, aminokwasy

Kolejne przeklamanie. Preferencje energetyczne komorek zaleza od
szybkosci ich metabolizmu. Dla potrzeb ukladu nerwowego glukoza jest
magazynowana w watrobie i uwalniana stopniowo do krwi. Komorki miesniowe
same magazynuja glukoze, ktora nie moze byc przekazana do krwi, ale jest
wykorzystywana na miejscu. W czasie duzego wysilku fizycznego w miesniach
przewaza spalanie glukozy, w tym i beztlenowe. Uklad nerwowy jest bardzo
wrazliwy na niedobory glukozy i przystosowanie do spalania cial
ketonowych (w OUN nie sa wykorzystywane kwasy tluszczowe jako zrodlo
energii) trwa bardzo dlugo, okolo tygodnia przy niedoborach glukozy.
Gwaltowny niedobor glukozy stanowi szok dla OUN i drastyczne uposledzenie
dzialania, chociazby spiaczka cukrzycowa.

> [...]
> problemy.
> Dodatkowo nie ma insuliny zwiększającej szybkość podziałów, a wiec
> spowalniamy rozwój komórek nowotworowych.

Kolejne przeklamanie. Wzrost poziomu insuliny nastepuje tylko w krotkim
czasie po posilku. Jej poziom bardzo szybko wraca do podstawowego.
Nie ma tez zadnej obrony przed niechciana glukoza. Przeciwnie w
przypadku braku insuliny (niektore postacie cukrzycy) glukoza jest szybko
metabolizowana i nie tworza sie jej zapasy na potrzeby ukladu nerwowego.
Insulina jest zawsze w organizmie, niezaleznie od diety. Jej wplyw na
szybkosc podzialow komorek nowotworowych jest niewielki i inne czynniki
odgrywaja tutaj podstawowa role, bardzo rozne w zaleznosci od rodzaju
nowotworu. Komorki nowotworowe zawsze beda korzystac z glukozy krazacej
we krwi, poziom tej glukozy jest regulowany i staly pomiedzy posilkami
niezaleznie od diety. Dieta wysokoweglowodanowa powoduje jedynie
krotkotrwaly okolo jednogodzinny wzrost glukozy we krwi. W duzej porcji
miesa jest sporo glukozy, wiecej niz w zielonych warzywach
niespichrzowych, a w watrobie jest jej jeszcze wiecej.

Jednym slowem, do ksiazek.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

15. Data: 2000-08-19 20:13:49

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Fri, 18 Aug 2000 19:24:16 GMT, "Jacek"
<o...@p...com> napisał coś takiego:

>Cosa <c...@p...onet.pl> wrote in message

>Czy jesteś tego pewien że w żaden sposób nie jest upośledzony ich
>metabolizm?
>Bo ja nie.
Metabolizm ich jest diabelnie nieupośledzony - vide szybkość rozwoju,
adaptację , itp cechy nowotworów które powodują że jest to wysoce
niewygodny przeciwnik dla medyka.

>Zapomniałeś o ciałach ketonowych i trochę pomieszałeś kolejność:
>
>ciała ketonowe, kwasy tłuszczowe, glukoza, aminokwasy

Nie zapomniałem tylko celowo pominąłem - a preferencje są : GLUKOZA ,
kwasy tłuszczowe , aminokwasy.
Niektóre komórki faktycznie lubią ciała ketonowe , i zużywają je
preferencyjnie przed glukozą. Raz dlatego że nie wymagają obróbki , dwa
dlatego że ich poziom regulowany jest między innymi wychwytem w tkankach ,
a ich wysokie stężenie jest dla organizmu niezdrowe. Powstają one
natomiast wtedy gdy z powodu braku dostatecznej ilości glukozy : organizm
zbyt wiele zużywa kwasów tłuszczowych którym brakuje szczawiooctanu ( z
glukozy między innymi ) do wprowadzenia odpadów z beta-oksydacji do cyklu
Krebsa.
Nie są to jednak składniki dostarczane z pożywieniem ( chyba że ktoś pija
zmywacz do paznokci )

> [...]
>klasycznie jedzacych do obrony przed niechcianą glukozą)
>to nie mamy dostawy glukozy do komórki nowotworowej, która ma wtedy
Insuliny do transportu glukozy do komórki potrzebują komórki mięśniowe i
tkanka tłuszczowa , a przecież nie z tych tkanek wywodzą się najgorsze
nowotwory , tylko z tkanki nabłonkowej . A ta w d...użej pogardzie ma
insulinę .

16. Data: 2000-08-19 20:49:37

Od: o...@p...com szukaj wiadomości tego autora

Cosa wrote:

> [...]
> Metabolizm ich jest diabelnie nieupośledzony - vide szybkość rozwoju,
> adaptację , itp cechy nowotworów które powodują że jest to wysoce

Gdzies czytalem ze komorki rakowe nie da sie utrzymac przy zyciu w
zoltku jaja, a zdrowe komorki sie da.
Masz jakies informacje na temat hodowli tkankowych, pozywek?

> [...]
> dlatego że ich poziom regulowany jest między innymi wychwytem w tkankach ,
> a ich wysokie stężenie jest dla organizmu niezdrowe.

Wysokie stezenie owszem, ale takie jakie zapewni odpowiednia ich podaz
to nie jest szkodliwe, przynajmniej u nas
optymalnych.
W przypadku cukrzykow ketony sa objawem kwasicy, ktora jest stanem
faktycznie szkodliwym.

> [...]
> zbyt wiele zużywa kwasów tłuszczowych którym brakuje szczawiooctanu ( z
> glukozy między innymi ) do wprowadzenia odpadów z beta-oksydacji do cyklu
W normalnym stanie, nie mamy ketonow w moczu, a wiec na pewno nie mamy
nadmiaru ketonow.
A nawet jesli sie pojawia to tylko w czasie kiedy zjemy za malo glukozy.
Ale przy tych 50 g glukozy mocz mamy w porzadku :).

> Nie są to jednak składniki dostarczane z pożywieniem ( chyba że ktoś pija
> zmywacz do paznokci )

Dzis juz zmywacze sa bez acetonu :)))

> [...]
> tkanka tłuszczowa , a przecież nie z tych tkanek wywodzą się najgorsze
> nowotwory , tylko z tkanki nabłonkowej . A ta w d...użej pogardzie ma

Nablonki maja standardowo zdolnosc do szybkich podzialow, wiec i
nowotwory tam sa szybkie ;(.
Wiesz, tak jak juz raz pisalem biochemia to sliski temat :), zwlaszcza
jak sie nie ma mozliwosci badawczych.
Wazne jest to ze my optymalni nie chorujemy na nowotwory i jak to
wytlumaczyc, ja do konca nie wiem, probuje to jakos zracjonalizowac,
dlatego szukam w biochemii.
Moze ty masz jakis pomysl aby to wyjasnic?

> [...]
> c...@p...onet.pl
> "Rozwój medycyny przyniesie koniec liberalnych czasów,
> kiedy człowiek mógł sobie umrzeć kiedy chciał."

Co do twojego tekstu o rozwoju medycyny:

Rozwoj medycyny spowoduje ze czlowiek bedzie umieral przedwczesnie,
wyczyszczony z gotowki, w szpitalu, a nie ze starosci, w naturalny
sposob w domu.

Pozdrawiam
Jacek

UROLOG!!! PILNE!!!!
Ksiazka do rosyjsk. - egzamin do I specjalizacji
pilne - klebkowe zapalenie nerek
Rak płuc
test sorry