Co sie dzieje !!!

1. Data: 2000-07-27 22:07:05

Temat: Co sie dzieje !!!
Od: "Zalamany" <k...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie co sie dzieje z naszymi kobietami ,dziewczynami
to jakas plaga chorob nowotworowych.Wystarczy pojsc do jakiegos miejskiego
szpitala na oddzial onkologiczny.Pekaja w
szwach. W ostatnim czasie sam mialem okazje byc w jednym ze szpitali ,moja
dziewczyna zachorowala (rak sutka) dzisiaj
bylem znow tym razem z babcia (rak sutka).Ogromny szok. Statystyki sa
przerazajace ,a ma byc gorzej. !!! Dlaczego wszytskim amputuja piersi.
Cholera tak nie moze byc.

"Nasz kochany rzadzie" OBUDZ sie !!!, pomoz biednym kobietom.Rak nie
wybiera.Kazdego moze dopasc nie ma reguly czy mloda czy starsza ,czy z
miasta czy ze wsi.

Panie prezydencie zrob pan cos w koncu !!!!

Pozdrawiam goraco wszystkie chore Kobiety.Trzymajcie sie.

2. Data: 2000-07-28 06:47:30

Temat: Re: Co sie dzieje !!!
Od: "J.S." <s...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Nasz kochany rzadzie" OBUDZ sie !!!, pomoz biednym kobietom.Rak nie
> wybiera.Kazdego moze dopasc nie ma reguly czy mloda czy starsza ,czy z
> miasta czy ze wsi.

Masz absolutna racje alarmowac, tylko co to rzad obchodzi?????/!!!!!
Pozostaje nam samym dbac bardziej o siebie i wczesnie sie badac ( ja musze
prosic lekarza , by sprawdzil czy nie mmaam guzka, a on to robi z łaskš)mam 26
lat
ps
trzymaj sie i podtrzymuj na duchu swoje najblizsze!!!
jola

3. Data: 2000-07-28 08:49:55

Od: "Zalamany" <k...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pozostaje nam samym dbac bardziej o siebie i wczesnie sie badac ( ja musze
>prosic lekarza , by sprawdzil czy nie mmaam guzka, a on to robi z łaską)mam
26
>lat

Co do lekarzy to szkoda czasami slow , my krazylismy
po kolejnych pokojach w panstwowym szpitalu ,ale
za kazde wejscie do innego pokoju placislismy 100 ,
za wykonanie telefonu przez doktorka 100. Na to samo wyszlo
jak bysmy byli prywatnie w gabinetach ,ale nie chodzi mi juz tutaj o
pieniadze (bo czlowiek wszystko odda by byc zdrowym) ale o fakt. A na naszym
nieszczesciu i na nieszczesciu ludzi ,czerpia korzysci lekarze .Ktos
powinien za taka sytuacje siedziec. Dlaczego operacja kobiety ,ktora leza w
szpitalu
jest uwarunkowana od tego czy ma pieniadze czy nie ?
Znam kobiety ,ktore lezaly miesiac bo nie mialy jak
zaplacic doktorkom .Znam ,takie ktore lezaly pare dni bo
zaplacily ? Czy to normalne .Glupi ten kraj.

>ps
>trzymaj sie i podtrzymuj na duchu swoje najblizsze!!!
>jola

Dzieki .Tobie tez zycze duzo zdrowia i zadnych szpitali.

4. Data: 2000-07-28 11:39:44

Temat: Odp: Co sie dzieje !!!
Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szpitala na oddzial onkologiczny.Pekaja w
> szwach. W ostatnim czasie sam mialem okazje byc w jednym ze szpitali ,moja

Podobne odczucia miałem prawie dwa lata temu kiedy u moich rodziców wykryto
choroby nowotworowe. Podczas kolejnych wizyt dawało się zauważyć coraz
większą ilość pacjentów (trzeba było coraz wcześniej się rejestrować coby
być przyjętym o rozsądnej godzinie). Ostatnio jednak zdarzają się przypadki
"nieprzyjęcia" pacjentów (np z powodu limitu 25 przyjęć na lekarza onkologa)
co przy tej chorobie wydaje mi się jakimś wielkim nieporozumieniem. I nie
myślę o tym żeby lekarz miał przyjmować wiecej osób niż jest w stanie bez
pogorszenia "jakości pracy" ale o zatrudnieniu dodatkowych lekarzy.

"Jadarek" - Dariusz Kral - Optymalny

PS. Pisałem o Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach

5. Data: 2000-07-29 10:08:04

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zalamany <k...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
> bylem znow tym razem z babcia (rak sutka).Ogromny szok. Statystyki sa
> przerazajace ,a ma byc gorzej. !!! Dlaczego wszytskim amputuja piersi.

Jak porownasz statystyki wzrostu zachorowan na nowotwory ze wzrostem
spozycia weglowodanow i zmniejszeniem spozycia tluszczów zwierzecych to moze
zrozumiesz co tu sie dzieje.
Nowotwory zyją z glukozy, one nie sa w stanie spalac kwasow tluszczowych,
wszystkie inne tkanki radza sobie przy zasilaniu organizmu tluszczem, czego
najlepszym przykladem jestesmy my, stosujacy juz od lat diete
J.Kwasniewskiego. Spozywamy okolo 50 g glukozy dziennie(najlepiej w postaci
skrobii) całą energie w postaci tłuszczu i zyjemy. 2 lata temu na tej liscie
mowiono mi ze wykituje, ze miazdzyca mnie zabije, ale jakos ciagle zyje.
Dla ciekawosci podam ostatnie wyniki badania krwi mojej kobiety, ponad 2
lata na takim zywieniu (ja sie nie badalem, nie mam swoich wynikow :)) )

cholesterol ogólnie 177 norma 150-200;
trójglicerydy 87 norma 40-140;
HDL 56 norma 45-65;
LDL 104 norma 130-150 jak widac ponizej normy, a
im mniej go tym lepiej!!!!
HDL w cholesterolu 32% norma powyzej 23%.

I co panowie medycy na to?
Jemy 5 zółtek dziennie i takie wyniki.
Wsadzcie sobie gdzies te wasze wskazania typu jedno zółtko na tydzien.
Sluchacie glupich wskazan i takie same dajecie oglupianym pacjentom.
Moze czas zaczac myslec!!!!!
To naprawde nie boli.
Jacek

6. Data: 2000-07-30 13:51:04

Od: "Zalamany" <k...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Calkowita prawda i zgadzam sie z tym.O diecie J.Kwasniewskiwego (nie mylic
z panem tfu prezydentem)
juz slyszalem i ten doktor jest specem. Miedzy innymi w tluszczach jest
wszystko co potrzebujemy ,posiadaja najwiecej substancji odzywczych nie
zadne tam salatki i jabluszka.

Gratuluje wyniku badan.

PS. Tak nawiasem mowiac to my raczej nie okreslilismy sobie dokladnie diety
ile jesc jajek , co jesc a co nie.Jedlismy i jemy wszystko co nam
smakuje.Spozywalismy takze duzo potraw
tluszczowych.I niestety rak dopadl.

7. Data: 2000-07-30 20:45:11

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
diety
> ile jesc jajek , co jesc a co nie.Jedlismy i jemy wszystko co nam

Nie ma nic gorszego niz mieszanie paliw, gdy jemy tluszcz z weglowodanami,
tluszcz jako preferowane źródło energii jest spalany, a glukoza podwyzsza
poziom insuliny, ktora jest od jakiegoś czasu postrzegana jako czynnik
kancerogenny, czli rakotworczy.
Lepsze efekty daje albo dieta japonska czyli bialo i weglowodany albo
optymalna, gdzie mamy tylko tluszcze i białko.
Ale nigdy wszystkie trzy skladniki na raz.
Pozdrawiam, trzymajcie się. Trzymam kciuki!
Jacek

8. Data: 2000-07-31 05:24:31

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wsadzcie sobie gdzies te wasze wskazania typu jedno zółtko na tydzien.
> Sluchacie glupich wskazan i takie same dajecie oglupianym pacjentom.

To mam nadzieje ze jak przyjdzie co do czego to leczyc sie na wszystko inne
tez bedziesz sam i nie bedziesz nam lekarzom zawracal tego co bedziemy mieli
zajete wtykaniem sobie tego co chciales zebysmy sobie wetkneli...

--
pozdr00fka

Waldim

serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

9. Data: 2000-07-31 10:47:26

Od: "Zalamany" <k...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za informacje , bylem zielony.

Pozdrowienia

10. Data: 2000-08-16 19:27:52

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zalamany <k...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cpWg5.64230$p...@n...tpnet.pl...
> [...]
>
> PS. Tak nawiasem mowiac to my raczej nie okreslilismy sobie dokladnie diety
> ile jesc jajek , co jesc a co nie.Jedlismy i jemy wszystko co nam

Z tłuszczu się nie tyje. RAK bardzo lubi słodkie potrawy czyli węglowodany.
Spróbujcie mu odciąć nie dostarczając pożywienia jeżeli jeszcze nie jest
zapóźno. Napewno nie jest wykluczone, że ON wcześniej zejdzie od nas. A tak na
marginesie dlaczego nie spróbować pozwolić ciężko chorym dobrze i bardziej
treściwiej zjeć. Morgano

UROLOG!!! PILNE!!!!
Ksiazka do rosyjsk. - egzamin do I specjalizacji
pilne - klebkowe zapalenie nerek
Rak płuc
test sorry