Odp: Co sie dzieje !!!

From: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Odp: Co sie dzieje !!!
Date: Fri, 28 Jul 2000 11:39:44 GMT

> Ludzie co sie dzieje z naszymi kobietami ,dziewczynami
> to jakas plaga chorob nowotworowych.Wystarczy pojsc do jakiegos miejskiego
> szpitala na oddzial onkologiczny.Pekaja w
> szwach. W ostatnim czasie sam mialem okazje byc w jednym ze szpitali ,moja

Podobne odczucia miałem prawie dwa lata temu kiedy u moich rodziców wykryto
choroby nowotworowe. Podczas kolejnych wizyt dawało się zauważyć coraz
większą ilość pacjentów (trzeba było coraz wcześniej się rejestrować coby
być przyjętym o rozsądnej godzinie). Ostatnio jednak zdarzają się przypadki
"nieprzyjęcia" pacjentów (np z powodu limitu 25 przyjęć na lekarza onkologa)
co przy tej chorobie wydaje mi się jakimś wielkim nieporozumieniem. I nie
myślę o tym żeby lekarz miał przyjmować wiecej osób niż jest w stanie bez
pogorszenia "jakości pracy" ale o zatrudnieniu dodatkowych lekarzy.

"Jadarek" - Dariusz Kral - Optymalny

PS. Pisałem o Świętokrzyskim Centrum Onkologii w Kielcach