Re: Co sie dzieje !!!

From: "Jacek" <o...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Co sie dzieje !!!
Date: Sat, 29 Jul 2000 10:08:04 GMT

Zalamany <k...@a...net.pl> wrote in message
news:do2g5.56077$pD2.1197242@news.tpnet.pl...
> Ludzie co sie dzieje z naszymi kobietami ,dziewczynami
> to jakas plaga chorob nowotworowych.Wystarczy pojsc do jakiegos miejskiego
> szpitala na oddzial onkologiczny.Pekaja w
> szwach. W ostatnim czasie sam mialem okazje byc w jednym ze szpitali ,moja
> dziewczyna zachorowala (rak sutka) dzisiaj
> bylem znow tym razem z babcia (rak sutka).Ogromny szok. Statystyki sa
> przerazajace ,a ma byc gorzej. !!! Dlaczego wszytskim amputuja piersi.
> Cholera tak nie moze byc.

Jak porownasz statystyki wzrostu zachorowan na nowotwory ze wzrostem
spozycia weglowodanow i zmniejszeniem spozycia tluszczów zwierzecych to moze
zrozumiesz co tu sie dzieje.
Nowotwory zyją z glukozy, one nie sa w stanie spalac kwasow tluszczowych,
wszystkie inne tkanki radza sobie przy zasilaniu organizmu tluszczem, czego
najlepszym przykladem jestesmy my, stosujacy juz od lat diete
J.Kwasniewskiego. Spozywamy okolo 50 g glukozy dziennie(najlepiej w postaci
skrobii) całą energie w postaci tłuszczu i zyjemy. 2 lata temu na tej liscie
mowiono mi ze wykituje, ze miazdzyca mnie zabije, ale jakos ciagle zyje.
Dla ciekawosci podam ostatnie wyniki badania krwi mojej kobiety, ponad 2
lata na takim zywieniu (ja sie nie badalem, nie mam swoich wynikow :)) )

cholesterol ogólnie 177 norma 150-200;
trójglicerydy 87 norma 40-140;
HDL 56 norma 45-65;
LDL 104 norma 130-150 jak widac ponizej normy, a
im mniej go tym lepiej!!!!
HDL w cholesterolu 32% norma powyzej 23%.

I co panowie medycy na to?
Jemy 5 zółtek dziennie i takie wyniki.
Wsadzcie sobie gdzies te wasze wskazania typu jedno zółtko na tydzien.
Sluchacie glupich wskazan i takie same dajecie oglupianym pacjentom.
Moze czas zaczac myslec!!!!!
To naprawde nie boli.
Jacek