Co się dzieje ?

1. Data: 2005-04-11 15:57:33

Temat: Co się dzieje ?
Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie grupowiczów !

Mam pytanie, otóż, ostatnio mam takie objawy, jak zmęczenie, które dopada
mnie w ciągu dnia (nie wykonuję intensywnych ćwiczeń), jestem senna, czasem
nie chce mi się coś robić. Ostatnio przez kilka dni boli mnie głowa i
pojawiła się podwyższona temperatura ciala (38 stopni). Potrafię obudzić się
z bólem głowy i tak przez cały dzień. Przez ból głowy odczuwam wrażenie, że
za chwilę zwymiotuję. Czuję się tak, jakby miała mnie złapać choroba, ale
nie jestem nawet przeziębiona (nie kicham, nie kaszlę). Nie jestem w ciąży,
nie odchudzam się, katując się (bywa, że w ciągu dnia zdarza mi się, zjeść
1-2 posiłki)...jeśli to będzie dodatkową wskazówką to przy wzroście 170cm
ważę 62kg. Bardzo unikam spożywania mięsa. Oczywiście wykonam podstawowe
wyniki, ale zaczyna mnie to zastanawiać co może mi dolegać? Czy to może
wskazywać na anemię ? A może to coś innego? Będę wdzięczna za wszelkie
informacje, rady...

Marta
(gg:3571564)

"Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem Twojego
życia."
Mark Twain

2. Data: 2005-04-11 18:24:53

Temat: Re: Co się dzieje ?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście wykonam podstawowe wyniki, ale zaczyna mnie to zastanawiać co
> może mi dolegać? Czy to może wskazywać na anemię ?

Zrob najpierw te badania...

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

3. Data: 2005-04-11 18:47:14

Od: "kris" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
Będę wdzięczna za wszelkie informacje, rady...

Czesc Marta,

Miewam identyczne objawy, czasem przez tydzien-dwa, przyczyna?
przepracowanie i/lub stres. Czasami sobie nawet nie zdajesz sprawy, ze cos
cie stresuje, moze to jakas namolna mysl. To co mi pomaga, to sobota wg
planu:
- ruch (teraz cieplo wiec nawet dlugi spacer na swiezym powietrzu)
- zjesc dobry obiad i z miejsca zasnac przed tv w srodku dnia
- posluchac Boba Marleya (everything is gonna be alright)
- kawalek rozrywki wieczorem (zeby poczuc ze sie zyje)

pozdrawiam
Krzysiek

4. Data: 2005-04-11 20:53:45

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Krzysiu :)

Wielkie dzięki za rady :) To jest całkiem niezły pomysł na zrelaskowanie
się. Przetestuję to! Wszystko możliwe, że wystarczy jakaś namolna myśl,
która nie daje spokoju spowodować ogólne przemęczenie, osłabienie
organizmu....
Mam nadzieję, że poczuję się znacznie lepiej, przecież mamy już wiosnę :)
Prócz tego, dla świętego spokoju wykonam jeszcze kilka podstawowych badań,
jeśli mam okazję :)

5. Data: 2005-04-13 20:23:43

Od: "Matti" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Marto,

Skończyłem studia medyczne 9 lat temu, ale nie pracuję w lecznictwie. Zostałem
na uczelni i uczę studentów.

Na studiach miałem swoje mocne i słabe strony. Ale JEDNO WIEM NA PEWNO.

ŻADNE "PRZEMĘCZENIE ORGANIZMU" NIGDY NIE POWODUJE GORĄCZKI 38 stopni C.
Objawy, które masz, na pewno wymagają diagnostyki medycznej.

Z Twojego opisu ja, jako rozpoznanie wstępne postawiłbym infekcję ośrodkowego
układu nerwowego (np. rozpoczynające się zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych lub
mózgu).

Jako rozpoznanie różnicowe postawiłbym parę innych infekcji, przeważnie
wirusowych, które na początku mogą dawać takie objawy.

Jakie badania doradzam:
- morfologia krwi obwodowej z rozmazem (wzorem odsetkowym krwinek białych)
- OB

W razie utrzymywania się bólów głowy - koniecznie wizytę u neurologa.

Jeśli byłaś ostatnio w tzw. "ciepłych krajach" może to być jakaś choroba
tropikalna. Wtedy doradzałbym wizytę w instytucie chorób zakaźnych.

Na pewno jednak powinnaś zacząć od wizyty u lekarza w ogóle. I powinien to być
lekarz, do którego masz zaufanie i który nie zlekceważy Twoich objawów (a
niestety, z tego co wiem, lekarzom pracujących w "państwowych przychodniach" aż
nazbyt często się to zdarza). W czasie gdy odrabiałem staż podyplomowy w
przychodni na Warszawskim Bródnie byłem świadkiem podania przez dyrekcję
przychodni do wiadomości pracujących tam lekarzy, iż ci, którzy będą wypisywać
zbyt dużo skierowań do specjalistów lub na badania - zostaną ZWOLNIENI !!!

Zatem moim zdaniem - Bob Marley niewiele tu pomoże...

Życzę wyzdrowienia

Matti

6. Data: 2005-04-14 10:06:10

Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest Przychodnia Medycyny Naturalnej KOMED w Warszawie. Maja Błaszczyszyn
może w tej sprawie skutecznie pomagać.
Tel: 628-74-82, lub 628-74-83.
Pozdrawiam

Istvan

> [...]
> (gg:3571564)
>

> "Spraw, aby każdy dzień miał szansę stać się najpiękniejszym dniem Twojego

(nad)uzywanie - poltramal, boje sie o żonę
Dentysta w Wawie - NFZ
Alergia - odczulanie - 2 lata czy 5 lat
mam helicobacter pylori - i co dalej?
Przetłumacznie łaciny z karty info