Alergia - odczulanie - 2 lata czy 5 lat

1. Data: 2005-04-11 13:29:45

Temat: Alergia - odczulanie - 2 lata czy 5 lat
Od: mac66 <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie dotyczace odczulania

wlasnie jestem w trakcie odczulania na kurz i roztocza

w ulotce dolaczone do specyfiku ktorym mnie 'faszeruja' jest napisane ze
odczulanie powinno trwac 2 lata

pani doktor powiedziala ze bede musial sie pojawiac az 5 lat....

czy ktos sie odczulal i ma jakies doswiadczenie czy rzeczywiscie musi to
trwac az 5 lat ?

pozdrawiam

m.

2. Data: 2005-04-13 12:33:40

Temat: Re: Alergia - odczulanie - 2 lata czy 5 lat
Od: "Istvan" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

w Warszawie jest przychodnia medycyny naturalnej KOMED Maji Błaszczyszyn,
gdzie mogą rozwiązywać Twój problem. Adres: Warszawa
Al Ujazdowskie 20
Tel: 628-74-83, lub 628-74-83

mam helicobacter pylori - i co dalej?
Przetłumacznie łaciny z karty info