Halluksy

1. Data: 2005-04-11 11:24:07

Temat: Halluksy
Od: Olenka <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Halluksy
czy jesli komuś pojawia się na lwej stopie zamałym plcem bolesna fałdka
to jest to halluks , ma go mój dziedek jak się tego pozbyć słyszałm coś
o metodzie laserowej , czy jest to skuteczne ?
pozdrawiam
ola

2. Data: 2005-04-11 12:52:28

Temat: Re: Halluksy
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olenka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> to jest to halluks , ma go mój dziedek jak się tego pozbyć słyszałm coś o
> metodzie laserowej , czy jest to skuteczne ?

Tu jest o halluksach:
http://www.resmedica.pl/zdart3994.html

a twoj dziadek moze ma nagniotki, albo modzele:
http://www.zdrowe-nogi.pl/najnowszy.php?opt=art&art=
162

Iwona
/ Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

3. Data: 2005-04-11 15:35:10

Od: Olenka <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za podpowiedzi i stronki

dziadek ma taką narośl po zewnętrznej stronie stopy

Ginekolog- endokrynolog warszawa
Skierowanie na basen?
reflux żołądkowo-przełykowy
Ból pleców w odcinku lędżwiowo krzyżowym
problem predki