Ból pleców w odcinku lędżwiowo krzyżowym

1. Data: 2005-04-11 07:05:23

Temat: Ból pleców w odcinku lędżwiowo krzyżowym
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Odkąd pamiętam zawsze miałem problem z plecami kiedy schylałem się zbyt długo z
obciążeniem np kopanie, podnoszenie itp. Po prostu później przez jakis czas
bolały mnie plecy ale w miarę łagodnie i przestawały po jakim czasie.
Kiedyś przenosiłem ciężkie płyty i po tej czynności rozbolały mnie plecy i
wtedy pierwszy raz się przejąłem i poszedłem do lekarza. Dostałem skierowanie
do urazowca, który powiedział, że nic tu nie widzi. W sumie mocny ból
przeszedł, ale kiedy troche postoję z lekko ugiętą sylwetką np przy umywalce
zlewie itp - czuję te plecy i to jest bardzo nieprzyjemny ból.
Co robić w takim przypadku?
Jaki lekarz zajmuje suę tymi sprawami? Czy to moga być sprawy dyskowe?

pzdr greo

2. Data: 2005-04-11 10:01:47

Temat: Re: Ból pleców w odcinku lędżwiowo krzyżowym
Od: "Mika" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się że powinieneś dostać jakieś skierowanie do Centrum
Rehabilitacyjnego, tam się dobrze zajmą Twoim przypadkiem ;)

3. Data: 2005-04-11 10:20:44

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co robić w takim przypadku?
> Jaki lekarz zajmuje suę tymi sprawami? Czy to moga być sprawy dyskowe?

ni ewiem skad jestes ale poszukaj osrodk a dr Krasicki - osrodek leczniczo
rehabilitacyjny.
Jezeli nie pomoze medycyna zwykla, to koreanczycy sie toba zajma.

p.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

4. Data: 2005-04-11 12:35:26

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> ni ewiem skad jestes ale poszukaj osrodk a dr Krasicki - osrodek leczniczo
> rehabilitacyjny.
> Jezeli nie pomoze medycyna zwykla, to koreanczycy sie toba zajma.

Jestem ze Śląska.

5. Data: 2005-04-11 15:13:17

Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem ze Śląska.