reflux żołądkowo-przełykowy

1. Data: 2005-04-11 08:48:57

Temat: reflux żołądkowo-przełykowy
Od: "Oldman" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozpoznanie u mnie j/w.
Ból w piersiach jest coraz mocniejszy.
Jest to ból bardzo umiejscowiony konkretnie w jednym punkcie.
Poprawę odczuwam tylko przy dłuższym braniu leku o nazwie Losec.
To jedyny lek z grupy omeprazolum który u mnie działa.
Obawiam się,czy rozpoznano u mnie właściwą chorobę.
Nie ma u mnie jednego z najczęstszych objawów tej choroby mianowicie zgagi.
Jest tylko częste odbijanie się i mocny umiejscowiony ból w klatce
piersiowej.
Dodam jeszcze ,że gastroskopia nic nie wykazała.
Wykluczono też bóle wieńcowe.
Mam 55 lat i ból ten coraz bardziej uniemożliwia mi normalne funkcjonowanie.
Co mam dalej robić.
Lekarz gastrolog lekceważy moje objawy i przepisała
w/w lek.