Skierowanie na basen?

1. Data: 2005-04-11 10:03:10

Temat: Skierowanie na basen?
Od: "Mika" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje coś takiego jak skierowanie na basen od lekarza? Wiem że dawno
dawno temu było coś takiego, upoważniało do bezpłatnego korzystania z basenu
w dowolnej liczbie godzin i o dowolnej porze. Jest jeszcze coś takiego? Jaki
lekarz może ewentualne skierowanie wypisać?

2. Data: 2005-04-11 10:19:43

Temat: Re: Skierowanie na basen?
Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mika" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jaki
> lekarz może ewentualne skierowanie wypisać?

nie ma czegos takiego. Mozesz dostac skierowanie na basen ktore uprawnia Cie
do
wykupienie biletu na basen korekcyjny ktory jest nieco tanszy.

P.

--
http://www.love-office.com/forum/
... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

3. Data: 2005-04-11 11:17:26

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jaki
> lekarz może ewentualne skierowanie wypisać?

Mika, z czym Ty masz problem?
Bo chyba nie z tym jak za darmo chodzić na basen, prawda?

ZYperF

4. Data: 2005-04-11 12:29:00

Od: "Mika" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z kręgosłupem.

5. Data: 2005-04-11 13:58:15

Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z kręgosłupem.

To idź do ortopedy. On Ci wszystko powie. A jak nie to do innego.

ZYperF

6. Data: 2005-04-11 15:55:43

Od: "Mika" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od tego również jest ta lista. Skoroś taki cyniczny, w jakim celu tu
siedzisz? Bo nie wierzę że aby komukolwiek doradzić.

7. Data: 2005-04-11 19:49:17

Od: "Gabriel" <gSP@Mabriel_f@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od tego również jest ta lista. Skoroś taki cyniczny, w jakim celu tu
> siedzisz? Bo nie wierzę że aby komukolwiek doradzić.

na marginesie :)
tnij cytaty odpowiadaj pod postem

pozdrawiam :)

reflux żołądkowo-przełykowy
Ból pleców w odcinku lędżwiowo krzyżowym
problem predki
siłownia a kregoslup
zawiana szyja