problem predki

1. Data: 2005-04-11 06:09:31

Temat: problem predki
Od: "cretea" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos moze mi podac adres (jak dojechac) do instytutu fizjologii i
patologii sluchu w warszawie?
http://www.ifps.org.pl/

to ich strona a dojazd powinien byc na http://www.ifps.org.pl/Info/info.html

zaraz musze wyjsc a nie wczytuje i sie ta strona.

czekam..

dzieki

pozdrawiam
cretea

2. Data: 2005-04-11 06:39:35

Temat: Odp: problem predki
Od: "looca" <l...@p...precz.ze.spamem.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cretea <c...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d3d4av$kc0$...@i...gazeta.pl...
> czy ktos moze mi podac adres (jak dojechac) do instytutu fizjologii i
> patologii sluchu w warszawie?
> http://www.ifps.org.pl/

Jeżdziłem tam z moją babcią jest to ulica Pstrowskiego jedzie tam
tramwaj 15 spod hotelu Forum ( jest to przystanek na którym stoisz to
hotel masz na plecach:)), i wysiadasz na przystanku przed koncowym (tzn
przystanek przed HUTĄ) - a przystanek przed tym na którym masz wysiąść to
przestanek na ulicy Ecyklopedycznej. Prawde mówiąć ten instytut jest na
strasznym zadupiu, tzn.sam instytut jest teraz na jakiejs wiosce której
nazwy nie pamietam, a na pstrowskiego jest cos w rodzaju moze nie
przychodni a punktu kontrolnego pacjuentów pooperacyjnych i poradni
(oddziału) instytutu dla pacjentów którzy mają trudnosc z dojechaniem na
tą wioske do samego instytutu.
Pozdrawiam
Looca

siłownia a kregoslup