Co sie dzieje do licha?

21. Data: 2010-04-24 13:07:59

Temat: Re: Co sie dzieje do licha?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sampi napisał(a):

> [...]
> Przy czym ty, jedną z nich uznajesz za słuszną i wiarogodna a druga
> już nie.
> Co więcej obie relacje dzieli jedynie jakieś kilka linijek tekstu -
> rozumiesz, co chce ci przez to uzmysłowić?
> ''Zioniesz kartoflami buraczanej nienawiści" - Robert... cosz to znacz
> naboga.
> Ciężko mi biednej wioskowej kobiecie zdążyć za twoimi miastowymi
> kompilacjami myślowymi.
> A chciałabym, bo u nas na wsi to nie takich inteligentów - jak ty.
> Buźka - stary zaskorupiały mamejo.
> Aha i ok, już cie nie męczę - do następnego razu :)
Właśnie dlatego nie chce z tobą gadać...na sodomę i gomorę powiedzmy
spadł meteoryt, a ten wariat za to oskarżył homo i to jest szalone, a
nie to że mamy opis zniszczenia sodomy i gomory, a następnie opis
słupa soli, bo żona lot popatrzyła i córek upijających lotta i z nim
spół kujących...Widać z tego opisu, że w sodomie mogły rządzić
kobiety , był matryjarchat i zaczeły ścierać się być może dwie
kultury. Nie neguje faktów ale interpretacje.

22. Data: 2010-04-24 14:24:46

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 15:07, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> kobiety , był matryjarchat i zaczeły ścierać się być może dwie
> kultury. Nie neguje faktów ale interpretacje.

Hehehe
A prawda była taka, ze żona Szarla Lotta przyłapała spółkujące córki
z ojcem w jaskini sindbada i z przerażenia zamieniła sie w słup soli.
No to Szarl Lottet mówi:'' zanieście córki ten słup soli na skałę'' I
zrzućcie ją
z stamtąd na przestrogę innym, że koupulacjom kazirodczym nie leży sie
dziwić i szokować bo
tak za 5tyś lat przepowie ważny prorok globushomastasus. I córki
wzięły ten słup soli
i zrzucały go ze skały siedem razy, aż do momentu jak się jej włosy
zaplątały
w osty i ciernie a Szarl Lottet wtedy nakarmił 20 tyś ludności dwiema
rybkami.
Prawda, że tak było globusik? :)

23. Data: 2010-04-24 15:08:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sampi napisał(a):

> [...]
> zaplątały
> w osty i ciernie a Szarl Lottet wtedy nakarmił 20 tyś ludności dwiema

Jesteś stuknięta... nie wolno im było się oglądać za siebie, a żona
lotta z ciekawości obejrzała się...dlatego mamy powiedzenie,,,
ciekawość to pierwszy stopień do piekła,,

24. Data: 2010-04-24 15:17:09

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> Jesteś stuknięta... nie wolno im było się oglądać za siebie, a żona
> lotta z ciekawości obejrzała się...dlatego mamy powiedzenie,,,
> ciekawość to pierwszy stopień do piekła,,

I jest to debilne powiedzenie, bo człowiek ciekawy świata się rozwija,
czyli znowu wychodzi, że to pisał pojeb i niedorozwój, widać jego
chorobliwą lękliwość.

25. Data: 2010-04-24 15:37:22

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 17:17, glob <r...@g...com> wrote:

> I jest to debilne powiedzenie, bo człowiek ciekawy świata się rozwija,
> czyli znowu wychodzi, że to pisał pojeb i niedorozwój, widać jego
> chorobliwą lękliwość.

Wiesz globusik, jak bym cie nie znała/czytała od roku tylko a od
wczoraj
to pomyślałabym, ze jesteś przejarany na maksa - i to nie bele czym, a
jakimiś skrętami z plantacji w Czarnobylu - serio. :)
Stary juz jesteś - nic ten twój munio nie przyswaja. :)

26. Data: 2010-04-24 16:27:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sampi napisał(a):

> [...]
> jakimiś skrętami z plantacji w Czarnobylu - serio. :)
> Stary juz jesteś - nic ten twój munio nie przyswaja. :)

Zalecasz się do mnie?

27. Data: 2010-04-24 16:46:07

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 18:27, glob <r...@g...com> wrote:

> Zalecasz się do mnie?

Nie widać ślepaku?
--
sampi

28. Data: 2010-04-24 17:05:43

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sampi napisał(a):

> Nie widać ślepaku?
> --
> sampi
1.No nie wiem, bo jak jesteś katoliczka, to przecież nie będe spał w
jednym łóżku z wrogiem.
2. Czytałaś mit o Medei? Widzisz... Medea tak bardzo kochała swojego
faceta, że mordowała jego wrogów,...no taką miłość to rozumiem. Gdybyś
chodź w części była podobna, to byśmy sobie razem mordowali katoli,
nie złapią nas, tylko połowa zbrodni jest wykrywa...więc mogłoby być
naprawdę słodko....no to jak, decydujesz się?;)

29. Data: 2010-04-24 18:22:48

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 19:05, glob <r...@g...com> wrote:

> 1.No nie wiem, bo jak jesteś katoliczka, to przecież nie będe spał w
> jednym łóżku z wrogiem.

Hehe...zapewniam nie poczujesz, ze z wrogiem.

> [...]
> nie złapią nas, tylko połowa zbrodni jest wykrywa...więc mogłoby być
> naprawdę słodko....no to jak, decydujesz się?;)

Tak Robercik, u twego boku porwę sie nawet z kilofem
na świątynie opatrzności - będzie to dla ciebie dostateczny akt
heroicznej miłości i człowieczeństwa?
Ty mi kiedyś obiecałeś utopić sie w Sekwanie i do dziś nie
spełniłeś tej obietnicy - czyżbyś mnie nie kochał...ciaputku?

30. Data: 2010-04-24 18:47:12

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

sampi napisał(a):

> [...]
> Ty mi kiedyś obiecałeś utopić sie w Sekwanie i do dziś nie
> spełniłeś tej obietnicy - czyżbyś mnie nie kochał...ciaputku?
Kochaniutka ty moja, nic takiego nie obiecałem, bo to by skróciło
nasze szczęście i nasz ślub. A właśnie ślub,.. nigdy najmilsza nie
przyszło ci do główki , że nasza zbrodnia byłaby jak ślub? Nasza
zbrodnia ucementowałaby nasz związek na wieki. Krew naszych wrogów
zaślubiłaby nas po wszystkie czasy, zjednoczeni na zawsze w
zbrodni....zupełnie jak obrączki zaręczynowe. Wiesz każdy morderca
jest trochę zmęczony zabójstwem, ale abyś nie chodziła przybita jest
również na to sposób...Sumienie ludzkie jest moja droga jedynie
procesem kultury ;np... ja jak widzisz zachowuje się dwuznacznie i
ludzie się gubią, bo raz jestem bolejący nad cierpieniem ludzi, raz
bym katolików porąbał. Wolna wola człowieka decyduje w jaki sposób
funkcjonuje w kulturze, lub się jej uchylamy. Nauczę ciebie jak można
mieć i nie mieć sumienia, abyś nie była przybita i osowiała po
mordowaniu katolików. Będziesz niesamowicie elastyczna, raz delikatna
dziewczęca kobieta, drugi raz będziesz boginią zbrodni.....
maleńka.;)

wyobraźcie sobie...
jak często sie muskacie?
Kazimiera Szczuka,,Agora,,.
cameron kontra środa - już sobie to wyobrażam...
Re: Polityczno - gospodarczy komfort psychiczny Polaka