Co sie dzieje do licha?

71. Data: 2010-04-25 13:29:32

Temat: Re: Co sie dzieje do licha?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Apr 2010 06:22:27 -0700 (PDT), sampi napisał(a):

> Dużo. Odpowiesz?

Jestem katoliczką.

72. Data: 2010-04-25 13:35:00

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 15:29, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Jestem katoliczką.

A czytała od Genesis do ?????????? ?

--
sampi

73. Data: 2010-04-25 13:35:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW jaja błyszczą z daleka zwarte i gotowe do akcji.
Mózgu nadal nie widać i nie słychać. ;)

--
CB

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
e.googlegroups.com...

[...] PLONK x 1000

[...] ps. przyuważ z kim fruwasz cieniasku.

74. Data: 2010-04-25 13:35:47

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jestem katoliczką.

Z przymiotnikiem ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

75. Data: 2010-04-25 13:38:04

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te półgłówku ... jaja to może ma twoja żona Rychu, ja
zaś jestem rasową 100% kobietą.

--
sampi

76. Data: 2010-04-25 14:16:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

PLONK.

BTW zmieniam na:
"... pizda błyszczy z daleka rozwarta i gotowa do akcji.
Mózgu nadal nie widać i nie słychać. ;)".

Dziękuję. :)

--
CB

Użytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

77. Data: 2010-04-25 14:21:13

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> PLONK.
>
> BTW zmieniam na:
> "... pizda b�yszczy z daleka rozwarta i gotowa do akcji.
> M�zgu nadal nie wida� i nie s�ycha�. ;)".
>
> Dzi�kuj�. :)
>
> --
> CB
>

> U�ytkownik "sampi" <t...@a...pl> napisa� w wiadomo�ci
.googlegroups.com...

> Te p�g��wku ... jaja to mo�e ma twoja �ona Rychu, ja
> zaďż˝ jestem rasowďż˝ 100% kobietďż˝.
Ty się lepiej zastanów dlaczego tak pogardzasz kobietami...bo niestety
bibia ci się na psychice odbija.

78. Data: 2010-04-25 14:30:20

Od: sampi <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 16:16, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> PLONK.
>
> BTW zmieniam na:
> "moje żony pizda błyszczy z daleka rozwarta i gotowa do akcji.
> Mózgu nadal nie widać i nie słychać. ;)".
>
> Dziękuję. :)
>
> --
> CB

No gryatuluje, ale ni musisz sie tym chwalić ośle - to nie wypada. ;)

--
sampi

79. Data: 2010-04-25 14:59:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 25 Apr 2010 06:35:00 -0700 (PDT), sampi napisał(a):

> A czytała od Genesis do ?????????? ?

A to jest konieczne aby być katoliczką? Czytałam m.in. Apokalipsę Św. Jana.
Nie zagłębiam się w czytanie wszelkich religijnych pism, bo w ogóle jeśli
coś czytam, to uczciwie się potem do tego odnoszę i akurat musiałabym
szczególnie dużo czasu poświęcić na ustosunkowanie się przynajmniej
osobiste do nich, a na to jestem za słaba merytorycznie. Wolę zatem polegać
na tych, którym wierzę, ale też z ciekawością odbieram wrażenia tych,
którym nie wierzę, a czytali :-)
A co ma Genesis ->Apokalipsa do tego, co napisałam?

80. Data: 2010-04-25 15:07:26

Od: sampi <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 16:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> którym nie wierzę, a czytali :-)
> A co ma Genesis ->Apokalipsa do tego, co napisałam?

No to faktycznie w świetle powyższego nie ma co ci sie dziwić, że
twoje w tym aspekcie wnioski są syjamskie. Przy czym połowa z głową to
ciut chrześcijaństwa a połowa z pupcią to ciut
ewolucjonizmu. Zgadzasz się?
--
sampi

wyobraźcie sobie...
jak często sie muskacie?
Kazimiera Szczuka,,Agora,,.
cameron kontra środa - już sobie to wyobrażam...
Re: Polityczno - gospodarczy komfort psychiczny Polaka