Co sie dzieje z moimi klonami?

1. Data: 2006-06-27 10:39:11

Temat: Co sie dzieje z moimi klonami?
Od: "Krystian" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na poczatku chce sie przywitac, bo jest to moj pierwszy wpis tutaj;-) I od razu
z problemem. Kilka miesiecy temu posadzilem dwa klony. Wszystko bylo ladnie
pieknie, pojawily sie nowe male listki, ale od kilku dni cos dziwnego zaczelo
sie z nimi dziac. Widac to dokladnie na zdjeciach, ktore dolaczylem. I w zwiazku
z tym mam pytanie. Co mozna zrobic, aby klony z powrotem wygladaly normalnie?

http://img457.imageshack.us/my.php?image=dscn44488sw
.jpg
http://img457.imageshack.us/my.php?image=dscn44508ct
.jpg
http://img457.imageshack.us/my.php?image=dscn44517jo
.jpg
http://img457.imageshack.us/my.php?image=dscn44529ac
.jpg
http://img457.imageshack.us/my.php?image=dscn44536dc
.jpg
http://img383.imageshack.us/my.php?image=dscn44541uq

2. Data: 2006-06-27 11:30:40

Temat: Re: Co sie dzieje z moimi klonami?
Od: "Izabela Wójcik" <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

TAkie wycinanki to w lisciach robia gasienice ( nie wiem jakie ). Ja je z
mojego klonu co roku wylapuje recznie i morduje z zimna krwia ( i olbrzymim
obrzydzeniem). Teraz to tuz jest raczej " po ptokach". Nic im nie bedzie ,
przezyja.

Iza Wójcik

3. Data: 2006-06-27 13:41:16

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:1702.000000f2.44a10acf@newsgate.onet.pl Krystian
<k...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> dokladnie na zdjeciach, ktore dolaczylem. I w zwiazku z tym mam
> pytanie. Co mozna zrobic, aby klony z powrotem wygladaly normalnie?

Hejka. Mamy właśnie czas guniaka czerwczyka. Gdy zaobserwujesz wieczorem
latające chrabąszcze to pryśnij Owadofosem.
Trzeba oczywiście systematycznie niszczyć pędraki. :-)
Pozdrawiam chrabąszczowo Ja...cki

anturium
program do projektowania ogrodow??
róża pnąca - wyciąć czy nie ?