Co się pojawi u Was na świątecznym stole?

11. Data: 2007-04-03 12:51:38

Temat: Re: Co się pojawi u Was na świątecznym stole?
Od: "syla" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
news:1tsoz6if82xgx$.dlg@iska.frompoznan...
> [...]
> nie drobnica rzodkiewkowa czy lucerna
> - orzechy włoskie - niezbyt drobne kawałki, połówki wyglądaja bardzo ok, i
> trzeba je sparzyc wrzatkiem, zeby nie były twarde
> - winogrona, bezpestkowe - dośc sporo, bo dzieki nim sałatka nie jest
> cieżka, pokrojone na pol
> - curry
> - sok z limonki lub cytryny
>
> Makaron gotujemy.
> Na oleju przesmażamy dużą ilośc curry, i na to wrzucamy mięso i smażymy.
> I teraz wszystkie składniki mieszamy, skrapiamy sokiem z limonki, plus

a te kiełki robisz sama czy je kupujesz??

12. Data: 2007-04-03 12:52:15

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Apr 2007 14:51:38 +0200 w sprzyjających i niepowtarzalnych
okolicznościach przyrody grupowicz *syla * skreślił oto te słowa:

> a te kiełki robisz sama czy je kupujesz??

Róznie.
Ostatnio do sałatki kupowałam, bo były potrzebne na już.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

13. Data: 2007-04-03 17:17:29

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Apr 2007 14:18:55 +0200, Kajetana_Kinga aka Słowotok
napisał(a):

> No u mnie jeszcze oprócz tego rypka. I przypomniałam sobie, że mam w domu dziki
^^^^^^^^

> ryż, będzie do rypki jak znalazł :)
^^^^^^^

> Btw, czy świeżą (naprawdę świeżą) rypkę nabytą w piątek, trzeba do niedzieli
^^^^^^^^

Ja wiem, że to grupa "kuchnia" a nie "język polski" czy "ortografia", ale
miej litość dla oczu czytających...

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

Matematycy są ekscentryczni z najlepszego z możliwych powodów - z
definicji.

14. Data: 2007-04-03 19:16:11

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:h7ce3kwpnfmw.i94utxw7nxn2$.dlg@40tude.net>
Als <1...@1...pl> pisze:

> Ja wiem, że to grupa "kuchnia" a nie "język polski" czy "ortografia",
> ale miej litość dla oczu czytających...

Ty tak wszysko zafsze na powarznie bieżesz?

--
Nixe

15. Data: 2007-04-03 19:51:19

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga aka Słowotok napisał(a):

> Co planujecie podać na świąteczny stół?

Żurek z jajkiem
Biała kiełbasa na gorąco z ćwikłą
Wędliny swojskie (czyli robione przez nas : szynka, karczek, kiełbasa,
boczek)
Sałatka jarzynowa, śledziowa, pieczarkowa
Galaretka z kurczaka
Jakaś pieczona ryba, bo ojciec chyba umrze, jak się nie pojawi na stole;-)
Jajka faszerowane
Sernik pieczony
Ciemne ciasto przekładane masa z kaszy manny
Babka
Ciasto orzechowe z masa karpatkową
Cycki teściowej
Na obiad pewnie pieczony kurczak albo szaszłyki
Tak dywaguję, bo nie wiem, co w tym roku mama zrobi, ale zwykle jest
taki zestaw, chociaż często wprowadza innowacje :)
--

Paulinka

16. Data: 2007-04-03 19:57:49

Od: " Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:euub8b$58t$1@node4.news.atman.pl>
Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> pisze:

> Wędliny swojskie (czyli robione przez nas : szynka, karczek, kiełbasa,
> boczek)

Sami wędzicie? Mniam :)

> Cycki teściowej

Cóż to?

A tak na marginesie - KTO TO WSZYSTKO ZJE?? ;-)

--
Nixe

17. Data: 2007-04-03 20:04:45

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):

> Sami wędzicie? Mniam :)

Ano sami. Mam dużą rodzinę pod Wrocławiem (babcia i mnóstwo ciotek;-),
mamy swoja wędzarnię.

> Cóż to?

Ciasto. Biszkopty są na wierzchu i na każdym biszkopcie kropelka
czekolady, więc wyglądają jak cycki, a czemu teściowej, to zabij mnie
nie mam pojęcia:-)

> A tak na marginesie - KTO TO WSZYSTKO ZJE?? ;-)

Zje się, spoko. Czasy, kiedy żył dziadek i moi bracia mieszkali w PL,
były festiwalem obżarstwa, teraz wyluzowaliśmy:)

--

Paulinka

18. Data: 2007-04-03 20:17:56

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Tak dywaguję, bo nie wiem, co w tym roku mama zrobi, ale zwykle jest
> taki zestaw, chociaż często wprowadza innowacje :)

BTW ja się raz pokusiłam o święta Wielkiej Nocy u mnie i dupa blada,
sernik mi się przypalił, schab ze śliwką był okropny a faszerowane jajka
wyszły wstrętne. Już się wole gościć, jednak mama robi to wszystko
najlepiej:-)

--

Paulinka

19. Data: 2007-04-03 20:53:35

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Apr 2007 21:16:11 +0200, Nixe napisał(a):

> X-No-Archive:yes
> W wiadomości <news:h7ce3kwpnfmw.i94utxw7nxn2$.dlg@40tude.net>

> Ty tak wszysko zafsze na powarznie bieżesz?

Nie, sam mieszkam w mieście o pięknej nazwie Hożuf ;-) ale ta 'rypka' mnie
trochę rypła po oczach.

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

Ta bramka nie mogła być uznana, gdyż -- jak widać w powtórce -- bramki nie
było -- Dariusz Szpakowski, TVP

20. Data: 2007-04-04 08:40:14

Od: Kajetana_Kinga aka Słowotok <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Als" <1...@1...pl> napisał w wiadomości

> Nie, sam mieszkam w mieście o pięknej nazwie Hożuf ;-) ale ta 'rypka' mnie
> trochę rypła po oczach.

Przprszm i już nie rypię :)
A 'rypkę' zapożyczyłam od Krysi Thomson, ot co :))

Ciasto na pierogi w Aristonie?
donaty- mozna piec w piekarniku?
he......he
BYLEM...