Co się pojawi u Was na świątecznym stole?

31. Data: 2007-04-05 06:44:39

Temat: Re: Co się pojawi u Was na świątecznym stole?
Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
news:ev16l7$46i$1@news.mm.pl...
> Nie przesadzasz Basiu?

No właśnie nie wiem...

> Twoja córa ma już zdaje się pół roku, więc nie jest maleńką dzidzią,
> której strach podać mleko "z żurkiem".
> Przecież niedługo zaczniesz jej wprowadzać normalne potrawy (o ile już
> tego nie robisz), więc tym bardziej nie rozumiem Twoich obaw.

Zgadza się, już zajada marchewkę, jabłko i zupę jarzynową. Problem polega
tylko na tym, że ile razy zjem coś na jakimś zakwasie albo ogórki kiszone
(cokolwiek co ma związek z porządną fermentacją), to Małą jest dośc marudna
i coś ją tam jednak męczy w brzuszku :-( Stąd moje obawy.
A poza tym jem już prawie wszystko z wyjątkiem fasoli i grochu.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia

32. Data: 2007-04-05 06:46:35

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ev0taf$g57$4@node4.news.atman.pl...

> Jeśli nie przesadzisz z czosnkiem, to nie powinno się nic dziać, zresztą
> to już spora dziewczynka.

Czosnek w zasadzie tez juz dostałą parę razy w mleku, ale to nie jest
problem. Resztę opisałam Nixe.

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia (11.10.2006)

33. Data: 2007-04-05 06:56:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 3 Apr 2007 13:36:59 +0200, Kajetana_Kinga aka Słowotok
<k...@g...pl> wrote:

> [...]
>Druga sałatka jakaś nie słodka, jeszcze nie wymyśliłam jaka (a takiej typowo
>warzywnej nie lubię)
>Półmisek wędlin
>Półmisek serów (jako że wegetarianie przy stole)
>Oczywiście pieczywo, ćwikła, itp
>Sernik ten prawdziwy
>Ciasto drożdżowe z powidłami
>
>A na obiad ryba (mam znajomego który przywozi do Warszawy świeże ryby prosto z
>Mazur) pieczona w folii - bo wegetarianie przy stole, do tego ryż i surówka z
>kapusty pekińskiej.
>
>Ciekawa jestem co u Was na stole (a może mnie natchnie na wiosenną sałatkę).

ale ryba to tez mieso :/
my sie wybieramy znowu na wielkanocny piknik nad morze - blisko
ono i pogoda sie zapowiada taka ladna jak rok temu...rok temu
obcy pies tylko chcial nam ukrasc na plazy jedzenie, a ansz pies
byl zajety a to weszeniem a to podjadaniem, co sie mu dalo.
pewnie beda jajca na wszelakie sposoby i jakies wedliny, to moj
uklon w strone Swiat :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

34. Data: 2007-04-06 12:07:57

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:ev0rm2$ekf$1@opal.icpnet.pl...

> A ja robię (niekoniecznie w Swięta) sałatkę pieczarkową z:
> - orzechów włoskich,
> - sparzonych pieczarek,
> - cebuli,
> - pietruszki (natka),
> - majonezu
> - soli i pieprzu.

No to sprzedam swoją pieczarkową:
- pieczarki - obrane i pokrojone w paski
- pory - w paski
- jabłka - w słupki
wszystko to skropić sokiem z cytryny, posolić, dość sporo popieprzyć i zalać
gęstym majonezem (i tak jabłko puści sok i się zrobi sos rzadki)
na dwie godziny do lodówki.

Qra

35. Data: 2007-04-06 15:56:35

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> Ciasto. Biszkopty są na wierzchu i na każdym biszkopcie kropelka
> czekolady, więc wyglądają jak cycki, a czemu teściowej, to zabij mnie
> nie mam pojęcia:-)

Heh, ja to znam w wersji: całość polana czekoladą, na każdym biszkopcie
rodzynka abo coś w ten deseń i pod nazwą "Cycki murzynki" ;)
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

36. Data: 2007-04-06 16:34:57

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> Heh, ja to znam w wersji: całość polana czekoladą, na każdym biszkopcie
> rodzynka abo coś w ten deseń i pod nazwą "Cycki murzynki" ;)

Z p.r.k się dowiedziałam, że funkcjonuje też taka nazwa, w sumie nawet
bardziej adekwatna:)

--

Paulinka

37. Data: 2007-04-06 18:46:02

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i skusiły mnie Baby jedne :-)
Już kupiłam żur w butelce, bo niestety było już za późno na zrobienie
własnego zakwasu. Teraz czeka do Świąt i będzie zjedzony najprawdopodobniej
w Poniedziałek Wielkanocny...

Pozdrawiamy
Barbara i Marysia (11.10.2006)

38. Data: 2007-04-06 18:50:32

Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara K. napisał(a):

> No i skusiły mnie Baby jedne :-)
> Już kupiłam żur w butelce, bo niestety było już za późno na zrobienie
> własnego zakwasu. Teraz czeka do Świąt i będzie zjedzony najprawdopodobniej
> w Poniedziałek Wielkanocny...

No to wszystkiego jak najsmaczniejszego życzę :)

--

Paulinka

39. Data: 2007-04-07 06:38:50

Od: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ev64sa$ofe$2@node1.news.atman.pl...

> No to wszystkiego jak najsmaczniejszego życzę :)

Dziękujemy i wzajemnie :-)

Barbara i Marysia (11.10.2006)

40. Data: 2007-04-07 16:00:38

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga aka Słowotok napisał(a):
> Witajcie,
>
> Co planujecie podać na świąteczny stół?

U nas świąt jako takich się nie obchodzi, ale ponieważ coś jeść trzeba, to:
gołąbki,
barszcz z chlebem, jajem, niby swojską kiełbasą, boczkiem, szynką i
chrzanem,
sałatka jarzynowa,
wedliny różne (niestety sklepowe),
sernik gotowany dla odmiany zrobiony na eksperymentalnym spodzie
czekoladowym,
wołowina po burgundzku, młode ziemniory z Maroka, zielona sałata i/lub
fasolka szparagowa,
ot i tyle...
Ania
--