Co się stało ze światem?

1. Data: 2008-11-21 20:01:19

Temat: Co się stało ze światem?
Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś świat był po prostu normalny, jeśli nawet nie było cały czas dobrze,
to bywały piękne chwile, można było gorszy rok przeczekać na to aby poczuć
przez jakiś czas smak życia. Obecnie czekanie nic nie daje.

2. Data: 2008-11-21 20:02:47

Temat: Re: Co się stało ze światem?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami pisze:
> Kiedyś świat był po prostu normalny, jeśli nawet nie było cały czas
> dobrze, to bywały piękne chwile, można było gorszy rok przeczekać na to
> aby poczuć przez jakiś czas smak życia. Obecnie czekanie nic nie daje.

A na co właściwie czekasz? Potrafisz to opisać?

Ewa

3. Data: 2008-11-21 20:04:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej: co się stało z tobą?

--
CB

"Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał(-a)
w wiadomości news:gg742f$9og$1@news.onet.pl:

4. Data: 2008-11-21 20:09:31

Temat: Re: Co si� sta�o ze �wiatem?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sakujami-wyczuwasz cos co cie dusi,ale nie widzisz przyczyny.To
przeczucie jest sluszne,tylko musisz sie rozejrzec.

5. Data: 2008-11-21 20:11:28

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> A na co właściwie czekasz? Potrafisz to opisać?

Aby było wreszcie normalnie, gdy wszystko miało sens, gdy nie było pseudo
religijnych i pseudofilozoficznych drążeń na temat sensu życia, mam teraz
wrażenie niemożności powrócenia do tego co było.

6. Data: 2008-11-21 20:21:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sakujami" <s...@n...gmail.to>

> Kiedyś świat był po prostu normalny, jeśli nawet nie było cały czas dobrze,
> to bywały piękne chwile, można było gorszy rok przeczekać na to aby poczuć
> przez jakiś czas smak życia. Obecnie czekanie nic nie daje.

Makaruszi czekał na samochód
Jeden sąsiad kupił a Makaruszi czekał
Drugi sąsiad kupił a Makaruszi czekał
Trzeci sąsiad kupił a Makaruszi czekał
W końcu wszyscy sąsiedzi mieli już samochody a Makaruszi czekał
Wreszcie stwierdził z namaszczeniem: czekanie nic nie daje
I poszedł do dilera kupić to cholerne auto. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty

7. Data: 2008-11-21 20:31:22

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
> Makaruszi czekał na samochód

Dobre

8. Data: 2008-11-21 21:01:59

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 21:01, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
> Kiedyś świat był po prostu normalny, jeśli nawet nie było cały czas dobrze,
> to bywały piękne chwile, można było gorszy rok przeczekać na to aby poczuć
> przez jakiś czas smak życia. Obecnie czekanie nic nie daje.

Starość ;-)

9. Data: 2008-11-21 21:04:25

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

> Starość ;-)

Racja i nie można nic zrobić aby było jak dawniej.

10. Data: 2008-11-21 21:06:48

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sakujami" <s...@n...gmail.to> napisał w wiadomości

> Aby było wreszcie normalnie, gdy wszystko miało sens, gdy nie było pseudo
> religijnych i pseudofilozoficznych drążeń na temat sensu życia, mam teraz
> wrażenie niemożności powrócenia do tego co było.

Może skontaktuj się ze specjalistą od (nie)normalności?

V-V

Interesująca reklama
ludzie i duchy
SZYBKIE POCIESZENIE...
poszukuję symboli PECS do pracy z Autystami
Moj lapek mnie podgląda i podsłuchuje?????